3 سال پیش 8 اسلاید 50 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (130)
  • *دوباره ۳۰ ساعت بعد 

    توی اسلاید ۸
    منظورم ۳۰ دقیقه بود
    نیم ساعت

  • کاترین هنوز زنده ای ؟🌝💔
    منو یادت میاد ؟

    • زنده که هستم ولی نمی‌دونم چرا اصلا نمی‌توتم بیام تستچی
      میبل۲؟:-: یا تبی :-: پروفایلت رو دقیق یادم نیس
      دل تنگ همتونم
      الان بعد حدود ۱ سال؟ کمتر اومدم تستچی ببینم چطورید

    • میبل ۲ ای

    • وایییی سلاممم خوبییی؟

    • ماهی یه بار هم نمیای اخه🌝💔

    • میبل دو ام

    • چطورییییی؟؟؟
      من حدود ۱ سال(کمتر) عه که کلا نیومدم تستچی؛-؛

    • خوبمم
      تو از نیومدن گذشتی یه دور بخار شدی رفتی تو هوا دوباره برگشتی

    • کاملا موافقم😂🤝

  • ...

  • حس میکنم بدون من جمع کردید رفتید سایت دیگه ای؛-؛

    • نانای نای*بیکار

    • نه كارولك همه مولدن

    • این کامنت مال ۱ سال قبله....
      وای

  • داستان بنویسید مردیم از بیکاریییی

  • عه ایده برا اسم داستان اومد
    "زندگی یه مشت بیکار"
    البته یه اسم که ابوهت استار سنس و بدگایز رو بیشتر از این نابود نکنه بهتره؛-؛

    • چه اسم جذاب و پرمحتوایی

    • اون تست سنسیم رو گذاشتم،دو بار گفتن باید اصلاح شه
      ایش ایش:-:

    • زندگی خیلی بیجوله:-:

    • تقصیر این مدل جدید بررسی کردن تست عه:--:

    • مگه چجوریه؛-؛

  • بیکارم بی کار...
    تست بزارید عیههههه

    • منم همینطور‌...

    • یه تست سنسی گذاشتم که شاید منتشر شه؛-؛
      کلی سر نقاشیاش زحمت کشیدم؛-؛

    • اولیننن

  • برای اسم من از ایشا یاد گرفتم چند تا کلمه مورد نظرتو رو کاغذ بنویس اتفاقی دوتا رو بردار به عنوان اسم ترکیب کن

    • چقد ایده جذابی
      تبی جان،کاملا حق می گویی

    • اره خب

  • یچیز جالب من انقد چیزای ترسناک تعریف میکنم دختر داییم دیگه شبا سمتم نمیاد 😂😂😂

    • آخی حتما کیلر هم از شدت ت.رس نمیاد پیشت غصه می قولی:-:

    • اره واقعا🤝🏻

  • کتی دمت گرم یعنی واقعا نیاز داشتم به اینجور چیزی:)
    واقعا اریگاتو... مرسیT^T*اشک ریختن*
    خیلی خوب بود، لطفا پارت بعدی رو زود تر بزار...
    برا اسم هم... یه چیز مسخره بزار؛-؛

    • گساسهطتسویتوییحوییننی ذووووقققققققق
      باشه یکم فکر کنم پارت بعد چه گلطی بقولم میزارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.