1 سال پیش 8 اسلاید 19 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • خیلی وقت بود نیومده بودم اینجاا
    دلم تنگ شده بود
    با اینکه نمیدونستم چی به چیه تا تهشو خوندم یه جاهایی طول کشید بفهمم کی به کیه😭
    فکر‌کنم باید از پارت اولشو بخونم تا بفهمم

    • عههههه تو زنده شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      پشمااااااااااامممممممم
      فکر کردم بیت لند ومرده

    • ارههههه من زندمممم
      اخییییی، تنها نیستییی منم همین فکر رو میکردمممم😭تقریبا داشت شماها رو یادم میرفتتتت

    • 😢🤝

    • عه پشمام حدیث-

    • ارهه من😭
      کلر؟

    • عهههه حدیثثثث

      کراش دزد بودی یادمه😂😭

      چقد دلم بیت لند قدسمو میخواد آقا

    • هورا خوشحالم منو یادتهه گیلیللی
      اره کراش دزد بودم چون رو هرکسی که بقیه از قبل روش کراش داشتن کراش میزدم😂😭
      منم همینطور یعنی جدی خیلی دلم برای قدیم تنگ شده

  • اینطور که بوش میاد ویپ قراره چپ و راست خیانت کنه

  • بنظرم باید برم از اول بخونمش
    واقعا قشنگه

  • ادامه دارد چقد دلم براش تنگ شده بودددد
    اینطور که به نظر میاد همه رو قراره بکشی و فقط من و کارول شان به عنوان قهرمان جنگی بمونیم😂
    (اشاره به کامنت=زنده ماندن)

    • بعد به عنوان جانباز سهمیه میگیرین هعییی

    • یسسسس
      بچه هامونم تو کنکور سهمیه دارن

    • من زنده نمونم نمی‌زارم زنده بمونید؛-؛
      راستیییی می‌گم به اسم کاترین عادت کردید؟
      اگه آره که هیچی اگه نه جدیدا اسم همه‌ی اوسیامو آنیا Ania گذاشتم؛-؛

    • هه خوشگله منم الان همه جا کوهاروئم ولی کلر یه حالت نوستالژیکی داره؛-؛
      همون کاترین

    • عه الان دیدم کامنتت رو؛-؛
      اوکیییییی؛-؛

  • کلر برزخی به آرنی و خواهرش نگاه کرد و گفت:«شما غلط خوردییییییینننننن الان آلاسکاتون میکنم.»


    اوماگادددد 😂

  • کلر هاله های فرشته طور از خودش منتشر کرد و در نقش بچه خوبه بیت لند وارد عمل شد:«هرچقد بخواین سر به تن هم نباشه خواهرین و باید باهم آشتی کنین. چاره کارتون یه ب.غ.له.مگه چقدر زنده این که بخواین با هم قهر باشین؟»


    عاشق این مودمم😂

    • اینو که می‌نوشتم قشنگ این صحنه تورو تصور کردم😂

  • کلر فاز بچه مثبتا رو گرفت و با چشمایی درشت شده به ویپر گفت:«چرا؟» ویپر:«چون حوصلم سر رفته بود.» همه با قیافه ای پوکر فیس به ویپر نگاه کردن

    منتغیه

  • راگاااااا

  • من اصلا یادم نمیاد چی شده بود باید برم از اول بخونمش

    • خب از اونجایی که سرعت خوندنم از نور هم بیشتره
      بریم این پارتو بخونیم!

    • کلر وارد میشود😂

  • منتغیه بمولا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.