3 سال پیش 12 اسلاید 14 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (67)
  • ارها؟خوبی؟

  • پیس،آرها،زنده‌ای؟

  • خب کنکور هم که تموم شد پس...
    مامان بزرگ از ق.بر بیا بییییییررروووننننننن

    • حاجی من برای کنکور سال دیگه دارم میخونم و نه ایده دارم نه هیچ نت کوفتی این نت الانم هم دزدیه😂

    • اوا...
      خو به من چه بشین داستانوتو بنووویییسسسسسسسسسس
      عه وا مامان بزرگ دز.د

    • 😅

  • جان من پارت بدهههه

    • تا پارت بعد نگیریم،آروم نمیگیگیریم

    • مگه خود شما ملت شریف ایران پارت میدین؟

    • من که داستان ندارممم

    • کاترین که داره

    • *قایم شدن
      کی من؟
      من داستانم کوجا بود؟؟؟

      ولی جدا از شوخی یه پارت نوشتم منتظرم ایده بیاد برا پارت بعد

  • از زندگان به مردگان
    زنده ای مامان بزرگ یا زیادی پیر شدی؟
    و من یه سوال مهم دارم
    تو واقعا کیلرو دوس نداری؟!؛---؛ خیلی جذابه برش دار عه؛--؛

    • حتما سر قرار خیلی طولانی با کیلری که این همه‌مدت محوی؛-؛

    • تو چه گیری دادی منو با اون کچل شیپ کنی این بشر یه جوریه نمیدونم ازوناییه که دلت میخواد خفش کنی میگیری منظورمو؟

    • خفه کردن نه آدم دلش میخواد بزنش؛-؛
      کیوت ژذاب انرژی زا...ببرش برا خودت خووو

    • خو چندشه

  • اوبا چان کجایی کجاااا

  • ارها چان زنده ای ؟
    خیلی وقته تست نساختی ؟

    • از نظر جسمی بلی من زنده میباشم
      راستش دارم واسه کنکور میخونم دهنم سرویس شده نمیرسم تست بزارم😅

    • قربانت

  • /درحال پخش کردن خرما گردویی/آره درسته حیف شد که به رحمت خدا رفت..مامان بزرگ خوبی بود.‌‌‌.

  • مادر بزرگگ
    زیبا بود ✅

  • عه من کامنت ندادم؟:/

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.