5 سال پیش 10 اسلاید 939 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (102)
  • خدایا اگه تستچی ایت داستان رو منتشر کنه، هر سال ۲۲ فروردین یه مرغ قربونی میکنم به یه خانواده میدم که وسع مالی ندارن. آمین🙂

  • سارا جان دفعه بعد جای حساس کات کنی، خونت پای خودته🙂جای تستچی اشد تو خوندست😋

  • ســــــــــــــــــــــــــــــــارا😱😱😱






















































    سلام😐#کرم_ریزی

    • چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟ 😂😂😂😂😂😂
      به خدا خودمم دارم دیونه میشم ....
      تستچی دوباره 😱 گفت اصلاحش کنم 😨
      دیگه نمی دونم چی بگم ... این بار اگه بازم چیزی داشته باشه کلااااا حذفش میکنه 😭

    • وای خدا من چه بانمکم چشنون کف پام. کلا من از ظاهر شادم ولی اینقدر بدم، شیطان زبردست من پروزش داده شده

  • ما چه بدی در حقت کردیم 😤
    بیخیال توکه اینهمه تست منتشر میکنی اینو چرا منتشر نمیکنی 😡 مگه تو خاهر مادر نداری انقدر عذیتمون میکنی

    • بزار به زبون مادری فحش بدم:



      اَ که توف دِ ری کَژیِت
      ژهر مار د مینه دلت
      تستچیه گو

    • 😹😹😹 👌👌👌👌

  • تستچی، همین الا فرشتت وحی بهم نازل شد و گفت اگه تا ۱٠چ دقیقه دیگه تالون و. پنی تا ابد رو منتشر نکتی، عزارئیل جون اهم ببخش عزرائیل رو دنبالت میفرسته و به عذاب سوزان دچار خواهی گردید

  • اعم اعم. حالا از روش چاپلوسی شروع میکنیم...

    تـــــــــتچـــــــــــــــــی چــــــــــــــــــــونم، تــــــــــــــــستــــــــــــچیــــــــــــــــــــــــــــــ خــــــــــــــــــوب و مهــــربـــــــــــــونم

    • 😂😂😂😂😂

    • چیه به نمک گروه میخندی🤣قربونم بشین. میای عاجی شیم ساراجان؟

    • حتما عزیزمممم 😍😊

  • یا خدا بچه ها 😓😓😓
    تستچی ازم خواست که این پارت داستانم رو اصلاح کنم .... گفت همه بخشای 💋..... رو حذف کنم ، منم تا جایی تونستم خیلی جاهاشو حذف کردم 😢
    پس ببخشید اگه خیلی رمانتیکش نکردم 😶 یعنی در واقع کرده بودم ، تستچی گیر داد 😐

    • 😑خوب شد راضی شدی
      الان رمانتیک نیس
      سارا جون میخوای وقتی اومد جاهای عاشقانش رو با کامنت بگو ترخدا 😢
      پیلیزززز

    • اه، من خودم.تصور میکنم تو هرحور باشه خوب مینوئسی. کاش اموجی میزشتی

    • فحشام اثر کرده😂نقطه ضف دستم دادی تســـــــــــتچی😈

    • چرا ایموجی گذاشتم ، نگفتم اصلا نداره ، چرا بخشای رمانتیک داره ... ولی من با احساس تر نوشته بودم ...بیشتریاشو پاک کردم 😐

    • باشه

    • اوع اوع بس چت شودندش😀😜😋😝

  • تستچی احمق بیشعور اینهمه فحشت دادیم خر بودنت رو ثابت کردی.

  • اقا جان من بیا تو وبلاگ من بزار داستانت رو مردمم اینقدر رنج نمیکشن🤐♥💞

  • میدونی قبلا عاشقشون بودم ولی الان دیگه بمیرمم دوستشون ندارم اخه منو یاد اون دوستم میندازه که من عاشقشون کرد و الان دیگه جوابمو نمیده! بر همین خوشم نمیاد و محاله دوباره اشتباه کنم میراکولر شدم یک چیز ولی دیگه تالنی نه! ول داستانت عالیه اگه پریا رو میشناسی بهش بگو من دیگه اون ادم سابق نشدم

    • من یه پریا میشناسم. که از نبود دوستش رنج میبره. اسم خودت چیه؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.