سلام به همگی این اولین پارته داستان جدیدمه امیدوارم ازش راضی باشین ادامه دادنش به نظر شما بستگی داره...
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام به همگی این اولین پارته داستان جدیدمه امیدوارم ازش راضی باشین ادامه دادنش به نظر شما بستگی داره...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام عزیزم داستانت خیلی قشنگ بوود لایکک
فقط یه نکته ای به نظرم اومد اینکه داستانت بیشتر شبیه گزارش کاره تا رمان
یعنی لازم نیست به خواننده همون اول کار یه حجم زیادی از اطلاعات رو راجب شخصیت اصلی بدی
میتونی همون لحظه ای که داره قtل رو انجام میده احساساتشو توصیف کنی مسیر داستانت و هدفی که برای شخصیت اصلیت داریو بگی حالا کم کم بیای بک گراندش رو برای خواننده بگی
سلام خیلی ممنون🩷
ایده ی شما ایده بسیار خوبیه و خودم هم اول بهش فکر کرده بودم اما با این کار بخش زیادی از داستان به ق*ت*ل و دادگاه پرداخته می شد در صورتی که قسمت اصلی ما از شروع ماجراجویی هاش هست و برای اینکه خیلی طولانی نشه این تصمیم رو گرفتم.
ممنون که نظرتون رو واضح گفتید🩷
عالی منتظر قسمت بعد هستم
قشنگه به نظرم ادامه بده:)
مرسی اگه خوب حمایت بشه حتما ادامش میدم😊