5 سال پیش 10 اسلاید 126 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (500)
  • من تستاتو خییییییبیییییییییییلی دوس دارممم عاشقشونممم🤧🥺بهترین تستارو میزاری🥺
    راستی میای اجی شیم؟

    • مرسیییی عزیز دلم 😍💚
      لطف داری😁💚😍💕
      هومم😐
      اره چرا که نه 🙂💚🥑
      من شانا ام 15 سالمه 💕

  • سلام پارت بعدی کی میزاری ؟
    آجی میشی ؟

    • سلام عزیزم به خدا گذاشتم خیلی وقته تو بررسیه تستچی دیر منتشر میکنه😭
      اره حتما من شانا ام 15 سالمه 😁💙💙💙💙💙💙💙💙

    • من شبنم ام ۱۰ سالمه

    • خوشبختم اجی شبنم😊💙

  • ظلم نکن بعدی رو بزار

    • به خدا گذاشتم 😂 تستچی ترو خدا منتشر کن الان منو میکشن😂😐

  • شانا جونننن پارت بعدی نمیاددددد😭😭خسته شدممممم پارت بعدی کوو
    راستی اومدم بگم اسم من مهیساست دیگه مخفی نمیکنم از انی به بعد میتونید با اسم واقعیم صدام کنید😘

    • ببخشید اجی🥺🥺 به خدا گذاشتم نمیدونم چرا اینقدر طول میکشه 😐☹️☹️
      خودمم کلافه شدم خب امروز پارت 5 رو میزارم که بعدیا زود بیاد ای جانم چه اسمت قشنگه آجی مهیسا💙💙🥰🥰

    • مرسی عشقم😘😘😘😘(تستچی!آجی شانا گذاشته دیگه یه قرنه منتظریم چرا بررسی نمیکنی؟)

    • ممنون آجی 😂🙏😍💚💚💚 فدات

  • وای اجی عالی بود عاشق داستانت شدم گلم 😻
    به تست های منم سربزن اخه تازه کارم وکسی نظر نمیده
    تو همراهیم کن اجی 😿
    باشه??

    • سلام عزیزم وای مرسییییی🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍 عزیزمم🥺 موفق باشی قشنگم حتما سر میزنم 😁باشه عزیزم اهان راستی بزار خودمو معرفی کنم من شانا ام😂😁 اسمت چیه راستی؟

    • مرسی گلم 😙🌹
      اسم منم بهاره هست از اشناییت خوشبختم 😍😘

    • همچنین اجی بهاره😊😍

  • های های
    چیطوری؟😃
    چخبر؟😃
    من خوبم.
    خبری هم نیس ، سلامتی شکر خدا.
    ببین حوصله‌م تهدیگ شده ازت سوال میپرسم جواب هم میدم😐😂💙
    نه حالا دور از شوخی
    خوبی؟

    • خب خدارو شکر که بد نیستی.
      ولی باید خوب باشی.
      شانا همیشه باید خوب باشع😌
      اوفففف مدرسه ها
      نگو که دلم پره
      دیشب تا نصفه شب داشتم ۴ تا سوال.....درباره مزیت مکانیکی حل میکردم برا معلممون بفرستم
      عملا مردم😐😂
      ولی دووم بیار عزیزم
      خودم یه روزی اموزش پرورش رو میترکونم😎😎👍

    • عکس پروفت انقده قشنگه دلم میخواد گریه کنم😭😭😭
      مرد ک گریه نمیکنه😎😎
      ولی ایندفه رو تخفیف قائل میشیم و زار میزنم😭😭😭🤦🏻‍♂️

    • اخ اخ دقیقا صبحش مث زامبی ها بیدار شدم 🧟‍♂️
      مث زامبی ها رفتم سر کلاس🧟‍♂️
      مث زامبی ها درس جواب دادم🧟‍♂️
      بعد بین این حمله زامبی ها معلم میگه تکالیفت کامل نیس😐حالا بیا و ثابت کن به مولا امیرالمومنین من کامل فرستادم😐
      صبح دلچسبی بود خلاصه😂
      افرین
      اگ تو خوب نباشی سه تا اتفاق میوفته:
      ۱_فن هات شکست احساسی میخورن(از جمله بنده)
      ۲_تستچی بدون تو صفایی ندارد
      ۳_وقتی حالت خوب بشه و برگردی میبینی ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تا کامنت جدید هست که....تو باید پاسخگو باشی😐
      پس ببین به نفع خودته خوب باشی
      من صلاحتو میخوام عزیز جان😌💙
      اع ایموجی گوجه😃🍅ببخشید اخه خیلی خوشگل و خوشمزه بود🤤🤤
      و حرف اخر چرا حالت خیلی خوب نیس؟؟؟؟؟🙁😟🤔
      تستچی جان
      با کمال احترام اگه ثبت نشه این کامنتم.... اره دیگه

    • 😂😂 زامبی🤣 اتفاقا یه بازی دارم زامبی خیلی باحاله😂😂😐درکت میکنم 😐 ( چقدر پوکر میدم😂) خب
      1- 😂 جدی نه من نمیخوام شما رو ناراحت کنم 🥺نه ببخشید لطفا ناراحت نشو 🤦‍♀️
      2- 😊 مرسی. لطف داری، ☺️
      3- اره تو تستچی نباشم کامنتا میریزه رو سرم😂 باشه من خوبم 😂😐 بله البته😂😂 اتفاقا گوجه دوست دارم 😃 🍅 ولی بهش حساسیت دارم😐😂
      و در اخر خب به خاطر داییم 😭و یه سری دلایل دیگه هیچی حالمو خوب نمیکنه فقزگط زمان میگذره شاید بهتر شدم اما شما ها خیلی به من انرژی میدید 😍☺️
      شما ها به من انگیزه میدید مرسی 💙😄
      چقدر حرف زدم😪😂

    • اخی
      داییت که فوت شده بودن؟
      ببخشید من حافظه‌م یه نَموره نَم گرفته در جریانی
      اکه منظورت همونه که خدا رحمتشون کنه و به تو و خانوادت صبر بده🖤💙🙏
      اخ منم آی لاو گوجه 🤤🤤🤤
      من توو عمرم بهرهیچی حساسیت نداشتم و برام خیلی جالبه
      لا اقل به یه چی باید داشته باشم نه؟😶🤷🏻‍♂️نمدانم
      به هرحال
      کسی مجبورت نمیکنه سریع خوب بشی
      ولی اگ حالت خوب بشه کسایی هستن که خوشحال میشن😁
      اروم اروم
      یواش یواش
      گاماس گاماس
      ایشالا خوب میشی


      اخخخخ من کشته مرده‌ی بازی های زامبی ای هستم😎😆😆😆😝
      از من بیشتر حرف نزدی که😐😂

    • اره🥺🥺😔اره خیلی ممنون 🥺🖤
      خوشبحالت من به هر چی چیز مضر و خوشمزه اس حساسیت دارم به شیر هم دارم 😐نه من میدونم مجبورم نکردین 😂😂 ولی بهتر از قبلا 🙂 واسه همین تست می زارم
      بله میدونم کیا خوشحال میشن😂😁
      گاماس چیه دیگه 😂😂🤔
      فک کنم تا صد سال دیگه حرفامون ادامه داشته باشه😂😂😐
      مرسی💙😊
      اسم رگ درست یادم نیست فک کنم زامبی در مقابل گیاهان بود 😂😐

  • آجییییییییی شانا جونم ⁦❤️⁩
    خیلی دوست دارم دلم برات تنگ شده 😭😭
    بیا روبیکا با هم حرف بزنیم 🥺😭😭😭😭

    • اجی منم دلم واست تنگ شدههههه😭😭😭😭😭🤧🤧 منم دوست دارممممممم💖💖💖💖💖🥺🥺 یه سوال ویسگون داری؟

    • هعی
      غریبی بی کسیییییی
      درمان ندارددد😭😭😭😶😐😂😂

    • سلام اجی نه من روبیکا ندارم 😂😂 ولی اور وبسگون دارین بگین با هم حرف بزنیم.

    • هان یعنی چی؟ 😂😂

    • ویسگون چیه
      اگه برنامه هست الان میرم نصب میکنم تو فقط بیا آجی جونم خیلی زیاد دلم برات تنگ شده😭😭😭😭😭😭💗⁦❤️⁩💗⁦❤️⁩💗⁦❤️⁩💗⁦❤️⁩💗⁦❤️⁩💗⁦❤️⁩💗⁦❤️⁩💗⁦❤️⁩💗⁦❤️⁩

    • یه برنامه است اگر میتونی نصب کن بعد من اسمم رو بگم بیا اونجا حرف بزنیم منم ولم واست تنگ شده اجی🥺🥺🥺💙💙💙💙💙💙💙

    • شانا جون نصبش کردم
      این مال کنه= Sedigheh_s

    • وای پیدات کردم اجی 😍 بهت درخواست دادم بیا اسمم همین اسم تستچیه فقط یه بیلی جلوش نوشته شده بیا تو نظرات عکسام حرف بزنیم😊😍

    • بچه ها شما هم اگر دارید بگید اونجا با هم حرف بزنیم 😁

    • وای اجیا عاشقتونم😍 اومدید خیلی خوشحال شدم 🥳🥳😍😍 بچه ها شما هم بیاید اونجا بحرفیم😊

    • من اومدم آجی فدات شم⁦❤️⁩

    • تنها اپی که دارم
      برنامه اشغال بله هست
      😶

    • وای بله که واقعا گنده من داشتم پاک کردم اگر میخوای بیا اونجا حداقل کامنتا سریع منتشر میشه😂☺️اسمش ویسگون هست

  • آجی قسمت بعد چی شد بلا😁😁😂😂😂🙂🙂🙂🙂؟؟

    • اجی گذاشتم خیلی وقته روزش از دستم در رفته😂☹️😐🤧 تستچی ترو خدا زود تر منتشرش کن🥺

  • سلام قشنگا خوبین؟. ببخشید کم پیدا بودم 🥺😂
    امتحان پشت سر هم دارم دلم واستون تنگ شدع بود امدم یه سر بزنم 😊💙💙 اجی های قشنگم همتون خوبین؟ دلم خیلی تنگ ‌ده بود واستون 🥺🥺🥺🥺🥺💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    • خوبیم خوبیم😁😂🤣
      موفق باشی آجی شانا جونم ایشالا همش ۲۰ 💜💜💜😍😍😍

    • اره اجیییی خوبیممم خودتتت چطولی؟؟؟😂😂😂😍😍😍🤔

    • ممنون اجی اوا قشنگم🥺💖💖💖
      😂😂😂

    • خدا رو شکر 🥰😘 منم بدک نیستم 🙂💙

    • سلام عزیزم
      فدا سرت که کم بود
      امتحانات رو تو سعی کن عالی بدی مواظب خودت باش آجی جونم⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    • خوبیم عزیزم امیدوارم تو امتحانات موفق باشی 😙

    • مرسی قشنگم تو هم. همینطور😊💖

    • مرسی عزیزم 🥰💙

  • آجی شانا فک کنم دو ملیوننن از بازدید های پروفت واسه منع😐😂
    عاجی کی داستان میاد!؟🥺🥺😭😭💜💜

    • 🤣🤣🤣🤣 وای ای شیطون راستش منم 🙄😂 نمدونم اجی😭😭 پوشیدم خیلی وقته گذاشتم 😐🥺🍓❤️ این درسا نمیزارن اصلا امروز میخواستم پارت 5 رو بزارم 2000 تا مشق و امتحان و درس😭😭😭😭😭راستی یه تست خیلی خوشمزه هم تو راهه 😋🍓😘

    • واقعا!😂😐😐 ای واعااای🥺😪 آجی راستش منم گزاشتم ولی دوتا تسته بعدیش منتشر شده ولی خوده داستانم نه! میترسم عدم تایید بشههههه😭(زبونت رو گاز بگیررر😐) واای درس خیلیییی زیاده عاجی ای وای چه خوبببب😍😍💚💚

    • نه اجی تو که داستانت تکراری نیست که عدم تایید بخوره ایشالا منتشر میشه😊😁💙💙💙💙 😘😘😘

    • قربونت😍
      ایشالااا♥️♥️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.