5 سال پیش 10 اسلاید 900 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (77)
  • میگم دوتاشون بهتره از نظر من ولی کوک و کاسن واییییییییییییی 🥺

  • کوک و کاسن بهتره و یه نکته
    .
    .
    .
    .
    مثلا وقتی مینویسی: بعدا میبینمت کارا:......
    بعد از میبینمت یه نقطه بزار که مشخص بشه جمله جدا شده اینجوری فهم جمله راحت تره

  • لعنتی عالی بوووووووووود

  • عالی بود و من زوجی که با کوک بود رو دوست دارم اسمش یادم نیست

  • راستی مامان داستانمو خوندی؟😐

    • اره همون روزی ک گفتی خوندم قشنک بود 👍

    • پارت دوشم اومده...حالا خودت کی پارت چهارم و میزاری؟

  • ماماااااااان پ کی میزاریش ها؟میخوای منو دق بدی ؟با بچت اینکاااااار و نکن😐🙁

  • من خودمو همیشه جای کاسن میزارم چون بایست کوکه پس کاسن و کوک😊💋پات بعدیو سریع بزار خواهششضشض

  • پارت ۳ رو کی میزاری🥺🥺
    یعنی الان ۲۸ باره اومدم نگاه کنم ساختی یا نه😅

    • من حدود ۱۰۰ بار اومدم ببینم پارت۳ گذاشته یا نه

    • عزیزم😂
      من ۶ روز پیش گذاشتم و احتمالا ۲ ۳ روز دیگه منتشر شه

  • پارت ۳رو کی میزاری لطفا هرچه زودتر بزار

  • خیلی قشنگ بود ولی بعضی جاهاش معلوم نبود چیزی که میگن از زبون کیه و بخاطر همین بعضی جاهاش رو نفهمیدم اگه میشه از پارت بعدی درستش کنی ممنون میشم

    • متوجع شدم . راستش من برای شخصیت های دیگه مینویسم که کی میگه . فقط کاسن که خودتونید رو نمینویسم ولی وقتی پارت هر شخصیتی تموم میشه نقطه میزارم که یعنی حرفش تموم شده
      ولی از این ب بعد سعی میکنم کاسن هم بنویسم مرسی ار نظرت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.