گیجیِ مطلق به شدت من رو فرا گرفته.
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
گیجیِ مطلق به شدت من رو فرا گرفته.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یسری چیزدستی تو ادیت تست داشتم و حقیقتن خوشحال میشم اگر ایگنورش کنید؟
میدونستیزیادیدلتنگتبودماونی'وحالادرحالخرذوقشدنم?!
عههههه دنیللللللل💃💃
نبودی بلاگ کلا کسل کننده شده بودددددد ممنون ک اومدیییییییییملنصتجشمیتبنکصتبنبجفتتبمصمبتبنکقنفتبممصمقمبتنسنص
جاااانسسسسسسسس؟
با شما صحبت دارم😊
دلم میخواد قبل مرگم یکی باشه که همه موزیک های تو دلم رو بدم بهش گوش کنه.+)
میخای باهم اشنا شیم!؟
آره شاید گشنگ باشه
قطعنک هست..
مایل ب بیو؟
تارا.13
یک عدد ENTP
خودت¿
دنیل 15 infj
ریل گرلم
خوشم لاو
ریری؟فک میکردم پسری
من هستم همه رو بگو داچم
آخی:)ریری؟
خو پس برو Doin Time رو گوش کن،
دمتم گرم
عه برگشتی
عومم
این بانو قلب منه؟
))توعم هارتمی خب..
چندم اردیبهشتی دنی؟
7
اینکه خوشحالی آدرینا رو میبینم منم خوشحال میکنه:>
عیجان عیجان..
همیشه خوشحال بمونید؛
:]
اردیبهشتی درسته؟:﴾
یپ
هوم منم 18 اردیبهشتم:>
پشمام
هوم خوش اومدی دنی کوشولو:'>
هیهی ممنونم