3 سال پیش 4 اسلاید 4,191 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (189)
  • قابل توجه دوزتان اذیذی ک گفتن سایت براشون باز نمیکنه
    سایت فیله و ینی؟
    پ ن:آفرین ب اون باهوشایی ک منظورمو گرفتن.

  • فرصت نیس ولی پین کنننن:/

  • (https://h5.tu.qq.com/web/ai-2d/cartoon/inde )

  • هه،فرصت شدمم.

  • هپی برثدی زیبا:)!

  • اس یک)))
    من همیشه از اینکه بچه‌ها تو خیابون بهم زل میزدن ناراحت بودم الان این تستو دیدم اکلیلی شدم..واییییی

  • فقط شعرش...

  • نه احمق نیستی تو یه دانشمند کوچولویی که هنوز کشف نشده

  • من بچه ها رو خیلی دوس دارم ولی کلا نمیان سمتم نمیدونم چرا شاید دوسم ندارن
    بچه ها هم دوسم ندان هعیییییی زندگییی...

  • ولی اس 1:)
    حداقل نوزادا فکر میکنن قشنگم:)هع:)مدیونید اگه فکر کنید از خوشحالی گریم گرفت:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.