4 سال پیش 6 اسلاید 36 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (99)
  • بیت لندیان نتیجه ر ببینید:/

  • بچه ها این لیستو پر کنید اجباریستuwu
    میخوام لاود لند(لاود تیل×بیت لند) رو درست کنمuwu
    و قبل پر کردن لیست بگید شیپتون با کیه






    من تستشو گذاشتم تو بررسی امیدوارم منتشر شه:| شیپمم با اینکه:|

  • تست ساختم

  • تست براشون ساختم

  • *سن بچه:*جنسیت:*اخلاقیات:*مشخصات ظاهری:*علایق:*تن.فرات:*کراش یا کسی ازش مت.نفره:*(اگه چند تا بچه موخواید برای هر کدوم لیستو پر کنید=]اسما هم اسم شیپتونه=])




    ببین شیپ منو که خودت میدونی دخترمم هم سونیاست دیگه اسمشو عوض نکن قیافش رو هم خودم تو یه تست برات میذارم مشخصاتم اونجا میگم😐

    • چ زیبا😐
      *منی که منتظرم دوستم آرت هارو بکشه یا یه بیس پسر پیدا کنم:")

    • ارت درست بلد نیستم:/

    • منم تازه کارم وگرنه برات میکشیدم

    • من فعلا هیچی نمیکشم فعلا دارم آناتومی کار میکنم

  • راستی بچه های من مثل مثل فرن و ساریک و سینک ،نیمه اسکلتن، میتونن آدم بشن و یهو اسکلت بشن. البته دلوریس مث من جادو داره ولی کریس نوچ.

    • مث بچه های من👍

    • بچه هات کیان؟:/

    • سه تا بچه دارم
      باترین جک سایفر>13 ساله
      کاتیبل لیسا سایفر>12 ساله
      کایل فرد سایفر>1 ساله

    • فعال...یعنی چه زیبا میتونستی

    • اسم و اسم دومشون رو جابه جا کنیا

    • مادونم
      معمولا به اسم دوم صدا میشن

    • چقدر عجیب 😐

  • تورو جان هر کی دوست داری هنوز برا بچه های من ظاهر نساز عکسشونو دادم دوستم بکشه اونم‌مسافرته یکم طول میکشه به هر حال فعلا برا بچه های من کاری نکن:-:

  • بچه ها به پیر به پیغمبر اسم کودکانتون اسم شیپتونه=/
    اگه از قبل اسم دارن میشه اسم دومشون=/

    • توی لاودتیل اسم شیپا روی بچه هاس حاجی=/

    • اوکی=/
      میشه،سوبی

    • سالی سوبی:-:

    • بچه ها به پیر به پیغمبر اسم کودکانتون اسم شیپتونه=/
      اگه از قبل اسم دارن میشه اسم دومشون=/

       

      من به همینم راضیم، فک کن اسم اصلی یه دختر بشه دریلر یا کلیم خیلی چرت میشه:/

    • اره با تبی موافقم ( زدم تو کار موافق بودن با تبی)
      مثلا بنویس=
      ادرینا:فلان
      سالی:بهمان
      اسم اصلی یکس از بچه ها:بیاسر
      :-:

    • بچه ها به پیر به پیغمبر اسم کودکانتون اسم شیپتونه=/
      اگه از قبل اسم دارن میشه اسم دومشون=/



      حاجی مسخره میشه
      مثلا برا من میشه سوگمر خو این اصلا اسم نیست و مسخرست برا بچه ها باید یه اسم درست حسابی بزاری نه اسم شیپ

    • جاری بنده حق می‌گوید منم میخواستم اینو بگم ولی نمیدونستم چطور:/🤝

    • حاجی منطق لاود تیل اینه=/

    • بیشتر با اسم اصلیشون صدا میشن

    • نه خیر درسته از حروف اسم پدر و مادر درست میشن ولی اسم شیپ‌نیستن
      مثلا سونیا میشه گفت از ترکیب حروف نایتمر و سوگند تشکيل شده ‌.

    • آها اوکی

    • یا من عمدا دلوریس رو انتخاب کردم چون حرف اولش مث دریمه کریس هم مث کلر:-:

    • کلرک درست میگویند

    • من‌همیشه درست میگویم

  • اسم بچه هامو عوض نکنیا:-:

  • کراش نداره-
    کسی هم که ازش متنفره قلدرای کلاس-

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.