4 سال پیش 7 اسلاید 210 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (41)
  • ابشاری ها بپرید تو نظرسنجیه اخرم 😐 مطمعنم شما میتونید حلش کنید

  • آجی میگم چرا یه مدتی خبری ازت نیست؟😐☕

  • اسم داستان بستگی به ژانر داستان داره بعنوان مثال فرزندم اگه خش*ن هست اسمشو بزار آبشار خو*ن😐🕯

  • سریع بنویسش دیگه نمیتونم صبر کنم 😐☕

    • به زودی منتشر خواهد شد...

      راستی یه غافلگیری هم دارم براتون:):

  • و هر نویسنده ای هم روش خاص خودش رو تویه نوشتن داره، بهتره که اول روش خودت رو تویه نوشتن پیدا کنی، برای مثال روش نوشتن من غیرقابل پیش‌بینی و مبارزانست، اگه بتونی روش نوشتن خودت رو پیدا کنی ایده هایی که به ذهنت میاد خیلی بهترن

    • روشم رو پیدا کردم ولی ایده هام رو به زور می تونم یه جا جمع کنم و روشم هم اینه......
      نگم بهتره👍😐 منم خشونت و ترس رو دوست دارم و دور از انتظار بودن و دور از واقعیت بودن رو هم دوست دارم.

    • چیز هایی رو به همدیگه پیوند بده که دقیقا متضاد همدیگه هستن... واقعیت رو با خیالات پیوند بده...احساسات رو با منطق...قلب رو با مغز...و یه چیز خارق‌العاده و جدید اختراع کن...این روش من تو کل زندگیمه

    • واقعا توصیه هات خیلی کمک کردن💗
      ببینیم داستان چی از آب در میاد.
      امیدوارم ناامیدت نکنم همزادم 👍

  • ببین، ذهن هرکس متعلق به خودشه و پیچیدگی خودش رو داره، و هیچ ذهنی مثل اونیکی نیست و کاملا متفاوته، پس مشخصا ذهن هر شخصی ایده های مربوط به خودش رو داره

  • خب بنده کلی راجب داستانت فکر کردم(الکس(یکی از کاراکتر های تو ذهنم): دروغ میگه اصلا هم کار نکرده من: ببند تو رو جون جدت) خب حقیقتش حق با الکسه واقعا روش زیاد فکر نکردم ولی یه ایده به ذهنم رسید

    • الکس کلا درد سر سازه. زیاد حرف میزنه بهش توجه نکن.

    • کلا اصلا هرکسی که اسمش الکسه ن.ح.س.ه😐🤝

    • مخصوصا اگه اسمش الکساندر رابرت هیرش باشه

    • حققققققققق😐🤝

  • یااافتمممممممممم فرزندم😐

  • خب خبببببب...اممممم

















    اصلا ایده ای ندارم ولی شاید شب به احتمال ۷۵/۶۴ درصد بهش فکر کنم(بنده فقط شبا مغزم ایده درست حسابی میده در طول روز ایده هام به درد &#&#& هم نمیخورن😐☕🤝)

    • باش بفکر بگو شب(شبا حوصله ام سر می‌ره شروع می کنم به خرافه بازی هیول و جن و این جور چیزا بعدش خوف میکنم میرم عین بچه آدم می‌خوابم😐)به همین جهت شبا میام تو تستچی برای دیدن فکت های ترسناک و آنلاین هستم.

  • بیل فقط با م.ر.گ.ش باعث شادمانی من میشود😐☕🤝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.