4 سال پیش 7 اسلاید 279 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • خوش به حالت تو خوابت هنوز والتر دیزنی (رئیس کمپانی دیزنی) هنوز زنده بود😐😕🙁☹😓😥😰😭😭😭

  • از نظر من سم نبود، من از خدامه از این خواب های عادی ببینم😐☕
    این خوابی که تو دیدی نمونه ای خیال پردازی های من تویه بیداریه😐☕

    • نمی دونم چرا وقتی خودم فکر می کنم خیلی سمی هستن ولی وقتی تعریف می کنم خیلی عادی هستن😐

    • عیب نداره، سیستم دنیا کلا خودش برعکسه، مثلا به یه چیزی نیاز داری پیداش نمیکنی، ولی وقتی بهش نیاز نداری همش جلو چشمته(البته از نظر روانشناسی دلیل منطقی داره:/)

    • منم برای دوستام یه چیز تعریف میکنم که بنظرم خنده داره، نمیخندن ولی وقتی براشون یه چیزی تعریف میکنم که بنظرم خنده دار نیست باهاش ج.ر میخورن😐☕💔

    • اصلا من نمی دونم چرا دنیا با ما لج می کنه. اگه دنیا آدم بود تا حالا خودم با دستای خودم خفه اش کرده بودم 😐(خطاب به جهان هستی:عسلم وقتی یه چیزی در نظر ما سمی با خنده داره پس لطفا از نظر بقیه هم هون طوری باشه😐باتشکر.)

      راستی تو هم فکت های روانشناسی می خونی؟

    • آره میخونم:)

  • سمم بود 😐🍺

  • چند وقت پیش یه خواب دیدم
    وای نمیدونی +18 که نه +18 پلاس بود
    بعد یهو وقتی فهمیدم خوابه تلاش کردم بیدار شم نشد.اون طوری هستا ادم هی بیدار میشه میبینه هنوز خوابه بهش میگن فلج خواب اونطور شد
    خلاصه اخرش میبدار شدم موندم اخه این چه خوابی بود
    و راستی اینم بگم من تو خوابم اصلا تو این کهکشان نبودم
    یه کهکشان و یه سیاره و یه کشور دیگه

    • راستش انگار مثلا من خواب بودم بعد تو خوابم بیدار میشم و میبینم تو رخت خوابم و لباس تنم نیس😐استغفرالله
      خب بعدش میبینم به مرد همینجوری که من خواب بودم نگاهم میکرد و بعد وقتی من چشمام رو باز میکنم میاد جلو
      جلو تر
      زیادی جلوووووووووووو
      و همونی میشه که خودت میدونی
      (ممد جون جدت منتشر کن)

    • بعضی از خواب ها رو نمیشه توی تستچی قرار داد. فقط این قابل بیان بود👍😐

  • من یه بار خواب دیدم من رفتم زندان :/زندانش خیلی خوشگل بود...بعد عمم میخواست به زور منو از اونجا ببره بیرون....تهشم خودم خواستم تو زندان بمونم.بل

  • جهررر مثل خوابای من😂😂

  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • @iran_online
    آرمی ها مهم این اکانت در شاد به بی تی اس هیت میده تست ساختم تو برسیع

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.