هلو گایز امید وارم که حالتون خوب باشه و لایک و فالو یادتون نره ❤❤ فالو=فالو
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هلو گایز امید وارم که حالتون خوب باشه و لایک و فالو یادتون نره ❤❤ فالو=فالو
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وی درحال جمع کردن برگ هایش است!
حقیقتا برگام😐👨🦯
پشماممم 🤯
جارو خدمتتون🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹
ممنان 😐
یا خدا
اگه کرک و پر توهم ریخت جارو برات بفرستم؟ 🧹🧹🧹
😅😅😅🤣🤣🤣🤣
یا خدا همین دیروز راجع به اینکه بهم جارو بدی بحث می کردیم
ولی الان دیگه اوضاع خرابه جارو و خاک انداز رو پست کن😶😶😶😶😆🤣🤣😆😆
باش همین الان میفرستم 😂😂😂
مرسی رسید به دستم
جاروشون کردی؟؟ 😂😂😂
آره ممنون🤣🤣🤣🤣🤣
😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣آقا سرنوشت ما رو بهم پیوند زده
باید آجی بشیم
پرنیا ۱۴ سالمه
خوشبختم منم یسنا 15 سالمه☺️☺️❤❤❤❤
اهل کجایی؟
خوشبختم یسنا
تهران
تو چی ؟
کرمان☺️
به به
خیلی کرمان رو دوست دارم💚💚
بخاطر چی کرمانو دوست داری!؟
کنجکاوم 😂😂
بابام یه دوست کرمانی داره خیلی آدم با معرفی و مهربونیه
تازه کرمان قوتوو و زیره داره
بهشت مامانم که دیگه نگم
ببخشید بهشت ماهان کیبوردم اشتباه تایپ کرد
اها☺️☺️☺️☺️☺️☺️
💚💚💚💚💚
💓💗
عه توهم کرمانی هستی چه تفاهمی منم کرمانیم سلام همشهری جان خوبی 😅✋💜💖
من نه عزیزم کابر یاس آرمی که آجی شده
اصالتا هم استانی هستیم 🖐🖐
پشمام
😂😂
میخوای برای توام جارو بفرستم؟ 😂😂
آره لازمه
باش الان برای تو هم میفرستم🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹
تنکس😁😂
😂😂