من یک نامجون لاورم
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من یک نامجون لاورم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من هوپمین لاورم ولی حاضرم جونمم بهش بدم اگه اون وجود نداشت بنگتن الان نبود!...
من فدات بشم پسرم از دست هیت ها نمیتونه فرار کنه؟ خوب خودم نجاتش میدم 😭😭😭😭😭😭😭
راستی گریم گرفت😭😭😭
منم😭
من قبلا هیتلر بودم ولی الان واقعا دوسش دارم:)
راس میگی
:/یس
اها😐
حالا قدرت آرمیون رو دیدی؟
پسرممممم فدات بشمممم قربون اون چال لپ های گوگولیت بشمم مننننننن
👍
الهی😭😭
اووووخی دلم رفت😢💔
منم😭
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭💔
اخههه چرا اینکارو میکنن اگه نامجون نبود بی تی اس هم نبود😭😭😭
دقیقا😭
میدونی چیه به دوتا از دوستام که آرمی بودن گفتم بایستم نامجونه گفتن عققق ،،،اخه نامجون چه چیز بدی داره که میگین عقق😭😭
اگه نامجون سولو رو به بنگتن بویز ترجیح میداد الان بی تی اس اینجا نبود اگه نامجون نبود بی تی اس بهترین بوی بند جهان نمیشد اگه نامجون نبود بی تی اس انقدر معروف و پر طرفدار نبود هرچی که بی تی اس داره از نامجون داره اون ارمیایی که از نامجون بد میگن ارمی نیستن و فیک ارمین یه ارمی واقعی و کامل همه ی اعضا رو دوست داره ولی بعضی از ارمیا این چیزا حاالیشون نیست زندگی خیلییا به نامجون بستست مثل زندگی من ما هیچکدوم لیاقت نامجون رو نداریم نامجون برای ما زیادی خوبه من حاضرم جونمم برای نامجون بدم😭💔
منم😭😭کراش من بود هست و خواهد بود تمام✌
من اول که با بی تی اس اشنا شدم کراشم نامجون بود الانم هست😍
منم همینطور من بدون نامجون میمیرم😍
ولی من واقعا گریم گرفت
منم
ج چ: اره
ج چ: OT7
دومی رو نفهمیدم
به کسی که بایست نداره و همه اعضا رو یک اندازه دوست داره میگین OT7
اها