پارت جدید
ناتی(ناتانائیل):خب خب داداش اعتراف کن که ع.ا.ش.ق.ش شدی اونم بد جور
آدرین:اشتباه می کنی.ناتی:نمی کنم.لوکا:کاترینا کجاست؟کاترینا:اینجام.مری:من کجام؟آدرین:قصر من
-(علامت مرینت)اون وقت تو کی باشی؟/(علامت آدرین)آدرینح یعنی منو یادت نمی یاد؟-فکر کنم اولین بارمه دارم تو رو می بینم.
کاترینا:آدرین خودتو نکش اون حافظش پاک شده./ نه مرینت این منم منننننننننننننننننننننںنننننننن.-متاسفانه من هیچی یادم نمیاد.آدرین تو ذهنش:تو یک آدم شکسته از من ساختی از زمین و زمان سیرمممم تو با من چه کردیییی(یکی از آهنگاست😂😂)
-تو آدرینی؟/آره خودمم منو یادت اومد؟-نه اون خانوم اسمتو گفت.لوکا در ذهنش:وای چه دختر خوشگلی فکر کنم ع.ا.ش.ق.ش شدم.« دختر خیلی جذابی بود فکر کنم بهش ع.ل.ا.ق.ه پیدا کردم.لوکا:اهم اهم آدرین می تونم مری رو ببرم به اتاقت؟/(توی ذهنش)ذهنشو خوندم و گفتم:نه نمیشه.لوکا:آدری ساز مخالف نزن.
/نه خیر اون ملکه ی منه نه ملکه ی تو.«وات؟/بله مگه قدرتمند یادت رفته.-یهو همه چیز یادم اومد.-توووووووووی عوضییییییییی تو مادرمو کشتی(به آدری اشاره کرد)./چی؟مگه منو یادت میاد؟-توی عوضی مادرمو کشتی اگر دستم بهت برسه.کاترینا:آروم باش مرینت.-ولم کن باید حسابشو برسم.ناتی:مرییییییییییی…
نظرات بازدیدکنندگان (0)