5 سال پیش 10 اسلاید 107 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • مرسی جالب بود خوشم اومد

  • عالیه 😁💗💗

  • عسلی چند سالته🤔😑😐من ۱۱ سالمه

    • ۱۳سالمه دارم ۱۴میشم😁

  • زی زی یا همون زینب یه دوست زی زی هم دارم اسمش زهراس 😂🤣😂

  • عسل جون ببخشید کیبوردم عادت کرد به کلمه یوکی من نوشتم یکی نوشت یوکی 🤦‍♀️

    • فدا سرت گلم

  • ای چه وضعشه کیبوردم تمام حرفامو بر عکس میکنه قسمت 4 گذاشتم عشقیا

  • قسمت ۳ در حال برسیه اونم فردا پس فردا میادممنون که نظر میدید عشقیا 😍😘🤗😊😉از این به بعد بعضی از قسمتها شما باید بگید عکس قسمت عکس کی باشه😉🤗😊(یکی نیس بهم بگه چرا همش این شکلک ها رو بکار می بری😐😑)خلاصه ممنون که حمایت می کنین بابای😍😘😗😙😚☺🙂🤗😊🙋‍♀️

  • خیلی باحاله لطفا تا آخر ادامه اش بده

  • به به میببنم تو هم رمان مبنویسی خیلی خوبم مبنویسی آفرین😂 مرسی که تو داستانم نظر دادی تا دوروز میخندیدم با اون نظرت😂😂😉😉

    • ممنون که نظر دادی😚☺🙂🤗😊😉 _ کدوم نظر🤔😅آها نکنه دستموزدمو بده رو می گی 😂😂😂🤣🤣🤣😅البته نمی دونم به تو این نظر رو دادم یا یوکی دیگه آخه به دو نفر همچین نظری دادم خلاصه ممنون که نظر دادی 😂😁🤣😂😂🤣😂😂😅😅😆😅😆😆😉😉😆😉😉😊😚😚☺🙂🤗🤗😙قسمت بعدی هم سریع بزار😉

    • 😂😂به من دادی خواهرم هنورم وقتی نظرتو میخونم خندم میگیره😂 راستی منکه اسممو کفتم اسم تو چیه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.