3 سال پیش 10 اسلاید 1,370 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • عنصرم آتیشهه

  • عنصر شما باد است

    تو آرومی و همیشه آدما رو می‌بخشی و فقط به زیبایی ها نگاه میکنی و بدی ها تو دنیای تو وجود ندادن ، به چیزهای ناراحت کننده اهمیت نمیدی و زندگیتو هرجور که دوست داری میکنی ولی به کسی ضرر نمیرسونی و میدونی که چطوری باید کار درست رو بکنی.

  • عنصر شما آب است

    آرام و لطیف و منعطف ، مهربونی و میتونی هم خونسرد و هم خونگرم باشی چون که به موقعیت بستگی داره، ممکنه به طور مخفیانه از آزار دادن بقیه خوشت میاد ولی کاملا هم نه ، تو شخصیت دقیقی نداره و به طور معمول در جایی بین "آره و نه" و "منفی و مثبت" زندگی می‌کنی.

  • عنصر شما باد است

    تو آرومی و همیشه آدما رو می‌بخشی و فقط به زیبایی ها نگاه میکنی و بدی ها تو دنیای تو وجود ندادن ، به چیزهای ناراحت کننده اهمیت نمیدی و زندگیتو هرجور که دوست داری میکنی ولی به کسی ضرر نمیرسونی و میدونی که چطوری باید کار درست رو بکنی.
    کاملا درسته ! دستت درد نکنه 3>

  • عنصر شما باد است

    تو آرومی و همیشه آدما رو می‌بخشی و فقط به زیبایی ها نگاه میکنی و بدی ها تو دنیای تو وجود ندادن ، به چیزهای ناراحت کننده اهمیت نمیدی و زندگیتو هرجور که دوست داری میکنی ولی به کسی ضرر نمیرسونی و میدونی که چطوری باید کار درست رو بکنی.

    دقیقا همینه🥲

  • عنصر شما باد است

    تو آرومی و همیشه آدما رو می‌بخشی و فقط به زیبایی ها نگاه میکنی و بدی ها تو دنیای تو وجود ندادن ، به چیزهای ناراحت کننده اهمیت نمیدی و زندگیتو هرجور که دوست داری میکنی ولی به کسی ضرر نمیرسونی و میدونی که چطوری باید کار درست رو بکنی.
    تست خیلی عالی بود😆✨️♥️

  • عنصر شما باد است

    تو آرومی و همیشه آدما رو می‌بخشی و فقط به زیبایی ها نگاه میکنی و بدی ها تو دنیای تو وجود ندادن ، به چیزهای ناراحت کننده اهمیت نمیدی و زندگیتو هرجور که دوست داری میکنی ولی به کسی ضرر نمیرسونی و میدونی که چطوری باید کار درست رو بکنی.

  • مجموع امتیاز شما23 امتیاز
    نتیجه تست
    عنصر شما آب است

    آرام و لطیف و منعطف ، مهربونی و میتونی هم خونسرد و هم خونگرم باشی چون که به موقعیت بستگی داره، ممکنه به طور مخفیانه از آزار دادن بقیه خوشت میاد ولی کاملا هم نه ، تو شخصیت دقیقی نداره و به طور معمول در جایی بین "آره و نه" و "منفی و مثبت"
    __
    دقیقاا

  • عنصر شما آب است

    آرام و لطیف و منعطف ، مهربونی و میتونی هم خونسرد و هم خونگرم باشی چون که به موقعیت بستگی داره، ممکنه به طور مخفیانه از آزار دادن بقیه خوشت میاد ولی کاملا هم نه ، تو شخصیت دقیقی نداره و به طور معمول در جایی بین "آره و نه" و "منفی و مثبت" زندگی می‌کنی.
    اره دقیقا همینم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.