2 سال پیش 21 اسلاید 1,195 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (43)
  • من خودم ۸۲ درصد شدم 🤨✨

  • (امتیازات درصد شباهتت به دازایه):
    داش ... مطمئنی که تو خود دازای نیستی دیگه ؟ یعنی مطمئن باشم که تو قبلا عضو مافیای بندر نبودی و الان عضو آژانس نیستی؟ 💀
    بله هستم
    امضا میخوای؟

  • من از زبون بابام زدم و کلا خود دازای بوذ

  • (امتیازات درصد شباهتت به دازایه):
    داش ... مطمئنی که تو خود دازای نیستی دیگه ؟ یعنی مطمئن باشم که تو قبلا عضو مافیای بندر نبودی و الان عضو آژانس نیستی؟ 💀

    مجموع امتیاز شما96 امتیاز
    اگه دازایم نباشم خواهر ویلیامم💜

  • (امتیازات درصد شباهتت به دازایه):
    داش ... مطمئنی که تو خود دازای نیستی دیگه ؟ یعنی مطمئن باشم که تو قبلا عضو مافیای بندر نبودی و الان عضو آژانس نیستی؟ 💀

    مجموع امتیاز شما92 امتیاز😎😎😎😎😎

  • من خود دازایم
    ففط خردادی نیسم👻

  • ارح داداش من خود دازایم

  • امتیازات درصد شباهتت به دازایه): داش ... مطمئنی که تو خود دازای نیستی دیگه ؟ یعنی مطمئن باشم که تو قبلا عضو مافیای بندر نبودی و الان عضو آژانس نیستی؟ 💀
    ۹۶ درصد

  • امتیازات درصد شباهتت به دازایه):
    داش ... مطمئنی که تو خود دازای نیستی دیگه ؟ یعنی مطمئن باشم که تو قبلا عضو مافیای بندر نبودی و الان عضو آژانس نیستی؟ 💀

    مجموع امتیاز شما93 امتیاز
    ای جان🦖💕

  • (امتیازات درصد شباهتت به دازایه):
    داش ... مطمئنی که تو خود دازای نیستی دیگه ؟ یعنی مطمئن باشم که تو قبلا عضو مافیای بندر نبودی و الان عضو آژانس نیستی؟ 💀
    ---------------------------------------

    بنده خوددازایم دوستام بهم میگن دازای

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.