26 اسلاید امتیازی توسط: خانم تستچی انتشار: 5 سال پیش 622 مرتبه انجام شده گزارش ذخیره در مورد علاقه ها افزودن به لیست

اشخاص خلاق و اشخاصی که حرمت بالایی برای خود قائل هستند، می توانند بیش از دیگران، یک نقش فعال در گروه اجتماعی بر عهده گیرند و به صورتی آزاد و مؤثر آنچه را می خواهند بیان کنند.مطالعاتی که به بررسی تصور از خود در افراد عادی پرداخته اند حاکی از آن است که تصور از خود، نقش اساسی در بهداشت و سلامت روانی افراد به عهده دارد به گونه ای که با کاهش سطح تصور از خود علایم و نشانه هایی چون اضطراب، افسردگی، احساس تنهایی، کمرویی، درون گرایی و ...ظاهر خواهند شد و در صورت تداوم، اشکالات جدی به همراه خواهند داشت . همچنین افراد مضطرب، افسرده و کسانی که خلق و خوی بسیار متغیری دارند، تصور از خود ضعیفی دارند. ناتوانی در ابراز وجود، می تواند متاثر از تصور از خود نامطلوب فردی باشد. این گروه از افراد از ابراز احساسات، افکار و نظرات خود به دیگران ناتوان اند، قادر به دفاع از حقوق خود نیستند و در حضور جمع، مضطرب و ناراحت هستند. لطفا در هر یک ازصفات وخصوصیاتی که در زیر ارائه شده است ، خود را با دیگران مقایسه کنید و آن عبارتی که در مورد شما درست ترین است ، علامت بزنید. پس بزن بریم!



لینک کوتاه

توجه!

محتوای ارائه شده در این سایت توسط کاربران تولید می شود و تستچی نقشی در تهیه محتوا ندارد بنابراین نمایش این محتوا به منزله تایید یا درستی آن نیست. مسئولیت محتوای درج شده بر عهده کاربر سازنده آن می باشد.

  • جهت اطلاع از قوانین و شرایط استفاده از سایت تستچی اینجا را ببینید.
  • اگر محتوای این صفحه را نامناسب یا مغایر با قوانین کشور تلقی می نمایید می توانید آن را گزارش کنید.

سایر تست های سازنده

نظرات بازدیدکنندگان (2)
  • من اولین باره عکسمو جایی پروفایل میزارن چون تو تست چی دیگه کسی نمیاد مسخرت کنه وقتی کلی ادم قیافه و ظاهرتو مسخره کنن معلومه دیگه اعتماد به نفسی باقی نمیمونه

برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.