9 ماه پیش 5 اسلاید 55 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • عالی

  • وای عالی بود یادش بخیر😂😭

    • ای خدا پارت بعدو نوشته بودم ردش کردننن😭😭😭

    • چه بد😭

    • آره واقعا حدود یه هفته منتظرم گذلشتن آخرم ردش کردن😑😭

  • عالیی من چند وقته همه قسمتشو میخوندم

  • راستی میشه داستانمو برای تو بفرستم تو پستش کنی

  • خیلی خوبه پارت بعد لطفااااااااا والا م.ی.م.ی.رم❤😭

  • چرا اسم شخصیت ها منو یاد کتاب خوب های بد بد های خوب یا همون مدرسه خیر و شر میندازه؟😂🫡 کتاب مورد علاقمه ، عالی بود

    • آره تقریبا از همونه ولی داستانش متفاوته

    • یسسس کتاب مورد علاقمههه😭 و اینکه پروفایلتتت، ای جانننن بچمممم

    • بله بله بله؟بچه تووو؟؟؟غل.ط نکننننن!مال خودمههه بچه ی منهههه

    • نههه بچه منههه ،اصن بچه ارمیاستتت ،نه اصن بچه تهیونگه (به رو نمیارم که شوهرشه)😂👌

    • نه خیرم فقط بچه ی منههههه مال تهیونگ هم نیستتت

    • مال تهیونگه🗿

  • چجوری امگا و آلفا رو ناظر تایید می‌کنه ؟

    • چیز بدس راجبشون نمینویسم فقط گفتم که توی امگاورس زندگی میکنن و همین دیگه

    • آره اگه اون چیزا رو مینوشتی که...

  • حس میکنم اسم شخصیت هارو از کتاب مدرسه افسانه ای ورداشتی...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.