مقدمه اسلاید اوله🗿👍
19 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مقدمه اسلاید اوله🗿👍
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها اسلاید آخرو اشتباه گذاشتمㅜㅜ
با اینکه هر چندتا دیالوگش به دیالوگ های بعدی نمیخوره ولی زیبا بود دریا بود؛----؛
هعی؛-؛
تشکرررر:-----:
اوایل اسلاید ۱۹؛-؛*
نه داست اینا داداشت رو به فنا ندادن خودت داداشت رو به فنا دادی؛-؛
کتی خواهرم این کارا رو با ابوهت کسایی که به خانواده خودشون رحم نمیکنن نکنننن/معنی:ابوهت بدگایز رو نابود نکن/
آیا بیت لند برای بدگایز ابهتی گذاشته؟نه والا؛-؛
من برا داست یکم ابوهت گذاشتم؛-؛! هنوز قا۰تل و سرده فقط عاشخه😔💔
در آندرتیل پارت جدید منت.شر شد ها؛-؛
اوبوهت گذاشتی با اون تک پارتیت؟؟؟
کدوم تکپارتی؟؟؛-؛
همون تکپارتی که پین کردی؛-؛
اتفاقا خیلی تلاش کردم ابوهت داشته باشن؛---؛🤝🤝
ابوهتشون خیلی زیبا حفظ شد؛----؛
اسلاید ۱۷؛----؛
خواهر شوعر من کیه؟؟!؛---؛ داست خواهر از کجاش در آورده؟!!!؛---؛
خا.ک به سرم منظورم برادر شوعر بود؛-؛
حس میکنم اصلا اینو نخوندم؛-؛
خب حالا موخونم..
جررررررررررررر
گودرت کتی
الی : خب بریم فرزندان...
به به توریل شدم رف😂🗿
زیبا بود ولی خیلی قاتی مینویسی سازمان بندی کن داستاناتو
چگونه؛-؛
تایپت j نیست؟
تایپ من؟
نه منenfpعم
درست حسابی نخوندم حوصله ندارم-
شما گلط خوردی >:||||
دانستنی .. ایا میدانستی ناظر این نصفه شب من بودم ؟
ویپر خودتییییییی
ععععرررررر
زنده اییییییی
تطاطجسنطنیخ
یوها ها ها من همیشه زنده میمانم !
یاععععع
راستی یه سوال،من اینجوری حس می کنم یا پروفت عکس جی هوپه؟...
جی هوپ؟؟؟ این بشر کجاش شبی جی هوپه😐
صحیح۰😐👍
بایست....
ععععررررد کلر تو هم آرمی ایییییبی
حستطاساطح
آیم ورد واید جین یونو؟
ارمی نیستم ولی اعضاشونو میشناسم:/
*ناامید شدن