عوا ...
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عوا ...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود
خوشحال میشم به تست های منم یه سر بزنی :)
پارت بعدیو دیدینن؟(((:
الانمیخونمشششششش
ولی شاده دیگه تروخدا شادش کن تا اون یکی رو نگفتم😂😂
آره این شاده اونیکی شاد نیست😐😂
بعدی منظورمه
عمرا بیبی😐😂
بیبی عمته😂😂 اونو میگمااااا من بی حیا تر از این حرفام😂😂
بله قطعا که هست😂 میدونمم ولیی شادشش نمیکنمم
بعدیییی
اک چشمم
بیشتر میزاستی ناموصا ولی عالی بود بازم 😐😂🙂😐
گایز من نوشتمش ولی فهمیدم گند زدم ...
فردا یا پسفردا میزارم براتون
بزارررر
یاا جناب شادش کن کجایی؟
والاا هیچ کار خاصی ندارمم
یعنی نشستی کل حرفای ما رو خوندی؟ بابا دمت گرم😂😂
هیچی از زیر چشم من در نمیره😉😂❤
دمت دادا،😂
والا هیچی اینجایم ...
#عقاب_تستچی😂😂
حالا همه عررررر عررر
عالی بودد
حالا تخمه عر عر ..
چشات عالیی می بینهه
شاده؟
عاا .. نمیدونم ..
ولی فک کنم نه ...
تیرو جان من شادش کننننن
اگر التماسم کنین چشم😂👌(کرم ریزی)
تخمه قشنگم نازو ملنگم عسلم جیگرم شادش کننننننن♡♡
ذهنم الان: حالا شادش کننن اوهههههه بیا وسطططط شادش کنننننن😂😂🗿🗿
همین؟😔😂(وقتی میخوای ناز کنی)
ذهنم الان: حالا شادش کنش شادش کن نینای نای شادش کن بیا وسط😂😔
باشه شادش میکنم😂
😂😂
هولااا
میسیی
مغزم:دروغ گفتن کار .. من: شات اپ بیبی بخاطر اون شادش کردممم
میسیییی♡♡ (شادش کن شادش کن😂😂)
جررر چشم😂
اجی میشی؟😂
شادش کن هستم 11😂
بلی .... بنده قول دادی شادش کنیا هستم ۱۲ تهران
خوشبختم😂❤
😂😂 چیزه اسم واقعیم پرینازه🙃🙂
اسم واقعی منم ساریناس😂 ولی اگ دوس داری تخمه صدام کن😂
😂😂 باشه راستی جوابتو دادم تو بخش چت
تنکت😂
حیحیحی🙂🙃😂🗿
حیحیحیحیحی😂
شادش کنیااااااا
زیادی کم ننوشتی؟
تقصیر منن نیستت
کرم درونم فعال بود
بعد اخه توی یاداشت هام نوشتمم نمی دونستممم کمم میادد