4 سال پیش 21 اسلاید 165 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • های‌من‌یه‌سولوییست‌تازه‌کارم💗
    به‌فنام‌میگم‌پیکسی:)🧚🏻‍♀️
    میشه‌به‌تست‌بیوم‌وآهنگم‌سربزنی‌و‌پیکسی‌بشی؟^^🍓
    میدونم‌تبلیغا‌خستت‌کرده‌ولی‌ما‌هم‌بدون‌تبلیغ‌هیچ‌فنی‌پیدا‌نمی‌کنیم؛🧊
    مرسی‌که‌درک‌میکنی•-•🧁
    مایل‌به‌پین؟:)🍯

  • برای بار حدودا هزارم توی نیمه شب پا به اون زیرزمین ک همشون جمع شده بودن گذاشت و مثل همیشه به خاطر قد بلندش سرش به چهار چوب در برخورد کردیجورایی این صدای(تق)نشونه یونجون بود
    های🌝✨
    این ی تیکه از فن فیکشن منه و تا پارت⁶توی صفحم هست
    خوشحال میشم اگه حمایتش کنی🧡🥺
    ادمین مایل به پین؟💙🐬

  • چطوری‌هم‌پشت‌در‌بود‌هم‌داشت‌تهیونگ‌رو‌میکشت؟

    • اگر یه مقدار به اخر داستان توجه کنید کوکی از قبل بقیه رو کشته بوده و الان داشته خواب میدیده اونجا ک پشت در بوده وقتی بچده ک میخاسته تهیونگ رو بکشه و هنوز نکشته بودشه اما بعدش میکشتش اونجا که پشت در بوده تو خواب بوده و هنوز نکشته بودتش

    • امیدورارم متوجه داستان شده باشید این داستان داشته قضیه کشت شش نفر رو توسط کوک شرح میداده و همه اینا رو داخل خواب کوکی میبینیم

  • عاای بید:/

  • این چرا اینجوری شد...

    • زیرا ب دلیل انکه:)
      من روانی ام:)

  • وای پشمام ریخت ...

  • گادددد
    واییییییی
    این خیلی...خیلی خفن بود!
    واقعا خوشم اومد هققققق
    همه چیز از اتفاقات گرفته تا آخرش
    ش.ت مخصوصا آخرش فوق العاده بود:′)))

    • وی دارد ذوق میکندد:)))
      مرسییییی

    • ارع خوب بود واسه کسایی ک مث خودم روانین:)))
      کسکشکسکوطوژپسپسدشد
      توهم زود رمانت بده بیرون بخونمش:)

    • تنکسسسس

  • عررر قشنگ ترین پایانی که یه فیک میتونه داشته باشه (از نظر من ) دمت گرم :)

    • او شت یکی مث خدم پیدا شد :))
      ب نظر خودم خیلی قشنگ بود اما باور نمیکنی اشک چند نفرو باش دراوردم:)
      مرسی ک نظر دادی:)♥️

  • ادمین جان از ریپی که زدی روی کامنتم خیلی خوشم اومد و حتما نظر میدم😹🤍
    باید وقت بزارم بخونم پر و پیمان نظر بدم•-•

    • خاعش میکنم فرزندم:)😂
      ممنون ک نظر میدی:)
      فالویی بفالو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.