پارت 4 داستان زندگیم بچه ها اول قرار بود فقط داستان زندگیم رو بزارم اما الان قراره داستان های دیگه هم بزارم و خب شرط ها رو برسونید ❤مرسی
بچه ها اول بگم ببخشبد که دیر گذاشتم چون سایت برام مشکل داشت بالا رو هم بخونید مرسی ❤
از زبان فرنیا دیگه تحمل اونجا برام سنگین بود که گفتم: اریا میخوام برم خونه....... اریا: باشه الان میرم به یکی میگم ببرتمون (یه بوسم زد سرم) تو خونه از زبان فرنیا... اومدم خونه خودم ولی رها و اریا عمو.کوچیکم پیشم بودن (اخرین بچه خانواده که اسمش غفوره) رها بغلم بود نازش میکردم هیچی نمیگفتم
همینجور که رها بغلم بودو نازش میکردم (رها از بچگیش انگشت شصتش رو میکرد تو دهنش و پتوش رو میگرفت) صدای مک مکش رو فهمیدم داره میخوابه سرش و ماساژ دادم که خوابش برد بردم گذاشتمش رو تختم و برگشتم تو حال سرم خیلی درد میکرد ولی اهمیت ندادم رفتم پیش اریا و عموم (عمو غفور) نشستم سرم و گذاشت تو بغل عموم که عموم بغلم کرد دوبا ه داشت گریم در می اومد که پاشدم و رفتم گوشیم و برداشتم و با هدفن اهنگ گذاشتم صداش و بردم بالای بالا (بچه ها چون هدفن ها مختلفن عکسش رو بالا براتون گذاشتم) داشتم اهنگ گوش میدادم که خوابم برد
از زبان اریا: فرنیا که خوابید عمو غفور بردش پیش رها گذاشتش سر تختش 1 ساعت بعد....... فرنیا از خواب بیدار شدم رها خواب بود رفتم تو حال دیدم همه هستن حتی عموم با زن عموم که تهران بودن تو یه ساعت اومدن دزفول (با هواپیما 45 دقیقه راهه) هیچی نکفتم فقط میخواستم برم از این جو میخواستم خارج بشمالام عصر بود ساعت 4ونیم لباس بیرونی پوشیدم رفتم با دو از خونه زدم بیرون چون بهم میگفتم نرم ایرپاد هام تو گوشم بود یه دفعه اهنگ. Shadow مال شوگا پلی شد که گریم داشت در میومد که پاکش کردم
حدود ساعت های 6 بود که برگشتم خونه نکاه کردم دیدم چرا اینقدر کفش هست رفتم تو دیدم کل فک و فامیل نزدیکمون اوناج من بی توجه یه نگاه انداختم اکسرشون پاشدن داشتن میو مدن پیشم که من دویدم تو اتاقم در اتاق و قفل کردم 💔 هق هقام بلندشد اوپقدر که دست خودم نبود و همه میشنیدن (بچه ها درباره خونه بگم که من کلید داشتم و خونمون دوبلکسه همش هم مال خودمونه شریکی یا کرایه نیست طبقه بالایی خووه اصلیه که 3 اتاق داره پایینیه 2 اتاق داره ما) انقدر هق زدم مه دیگه اشکام در نمی یومد گوشبم و گرفتم دستم نگاهش کردم ساعت 7 بود. وایسا یعنی 1 ساعت کریه کردم؟
بقیش برای پارت بعددد ناطر جونم گلم عمومی منتشر کت چیز بدی نداره ❤ گزارشگر سادیسم دارد خوشحالی نویسنده 5 لایک 10 کامنت فداتون نتیجه چالش داریم
برای کمپانیم میکاپر و منیجر میخوام💕
اگه خواستی بشی به تستام سر بزن💕
مرسی لاو💕
-ادمین پین شم؟-
عالبی
❤فدات
عالیییییییییی پارت بعدی رو زود بذار
چشممممم
اگه میخوای بچگیت به فنا بره به تست آخرم سر بزن😉💜
😂عالی بود
مرسی😊❤
تو تست «تیپاپ☁️🍓» کاربر JENNY🍓 حق میبارد لطفا بازدید کنید =)))))
👌