5 سال پیش 8 اسلاید 2,053 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • نصف شبه همه خوابن من دارم میترکم از خنده

  • درباره پیجت تست ساختم برو ببین😊

  • ادمین فالویی بفالو

  • اره دیگه صبر چیز خوبیه به امید اون روزی ک همتون و ردیف اول کنسرت پسرا میبینم پس صبر میکنم اون روزی ک همه میریم فن ساین پس صبر میکنم اون روزی بالاخره میتونیم بغلشون کنیم و دستشونو بگیریم پس صبر میکنم 🙂 والا ارزو بر جوانان عیب نیست 😐👐🏿
    🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍کاشکیییییییییی بشههههههه

  • عالیی بود فقط زود تموم شد😔منتظر داستان های بعدیت هستم.
    دنبالت کردم.دنبالم کن

  • اجی کجی کم پیدایی

    • سلام خوب احیا من تست چی رفتم 😂😂 اخه میدونی کلی تست تو برسی داشتم هم حفظ شد واسه همین انگیزه مو واسه درست کردم تست از دست دادم 😂😂😂 فکر کن کلی تست داشته باشی همه بپره

  • عالی بوددددد👌🏻👌🏻👌🏻

  • عرررر آوین خیلی خووووب بود
    🤧هق هق صبر خوبه خیلی خوبه منم گریم گرفت

  • عالییی بود خیلی خوب مینویسی❤
    چقد زود تموم شد اما با یک پایان خوش تموم شد خیلی دوست داشتم داستانت رو😘

  • آخه چرا ما نمی تونیم بی تی اسو ببنیم 😭😢😭😭
    این منصفانع نیس اصلا منصفانع نیس چرا باید خارجی ها توی همه کنسرت های بی تی اس شرکت کنن اما ما نه😿😢😭
    آخه چرا؟؟؟؟؟؟😭😢😭برام سواله واقعا چرا؟؟؟؟؟🤔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.