6 سال پیش 10 اسلاید 843 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (140)
  • سلام داستانت عالی بود اما من واقعا گریم گرفت با اون حرف هایی که مرینت و آدرین زدن این دومین باری که سر داستان گریم میگیره تو واقعا نویسنده عالی هستی

  • حرف نداشت😊 ولی من گریم گرفت😭😭😭خدا بگم چیکارت نکنه💔😐😭

  • دختر من گریه کردم هنوز چشمام خیسه ادامه بده😭😭😭

  • چرا باید پلگ و تیکی بمیرن

  • گریم گرفت

  • این چی بود اشکم در اومد اندازه یه بارون گریه کردم همین الآنم دارم گریه میکنم آخه بابا یکم شادش کن دیگه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • داستانت قشنگه. اما آخرش خیلی غمگین شد اگه میشه یکم شادترش کن

  • بچه هااا پارت بعد منتشر شدددد🥳🥳🥳🥳😊❤❤🧡

  • بچه ها من تصمیم گرفتم چند روزی عکس خودم و رو پروفایلم بزارم هر کی موافقه علامت👍بزاره.من به جز داستانم 4 یا5تست مختلف گذاشتم هیچ کدوم تایید نشده حتی خود داستانه

  • شارمین جون دایتانت عالیه ولی میشه آدرس دقیق وبلاگ رو بدی عزیزم ممنون و پارت بعدی کی میاد 😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.