6 سال پیش 22 اسلاید 91 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • خیلییییییییییییییییی عالی بود
    من خودم داستان انیمه ای مینویسم
    تا پارت دومش رفتم
    راستی این داستانی که نوشتی
    تصور کردنش خیلی اسون بود
    از خلاقیتت خیلیییییی خوشم اومد

    • سلام.
      ممنونم😊
      قسمت بعد داستانم رو در صفحه ی دیگم مشاهده کنید.
      کارفیه بزنید:میراکلس:دیوار بین ما قسمت ۱ تا بیاد ولی داستانم هنوز منتشر نشده،ولی منتشر شد بهتون اطلاع میدم
      ممنون از نظر زیبات

  • آمممم
    تست بد نبود
    و دلیل اینکه کم بازدید میخوری اسم داستانته
    آخه ب ب :/

    • به اسم ربطی نداره
      تازه من خیلی از داستانش خوشم اومد
      اسم ب ب رو پشت سر هم بگیم قشنگ میشه
      یعنی اروم بگو ب ب
      قشنگ میشه
      تازه از خلاقیتش هم خیلی خوشم اومد👏👏👏👏
      عالی
      الان تستو تو علاقه مندیهام اضافه میکنم

    • سلام.
      تلاش میکنم که داستانم رو بهتر کنم.
      اسم داستان قابل تعویض نیست.
      ممنون

  • وای،خیلی خوب بود،ادامه بده.👌👌👌👌👏👏👏👏

  • قشنگ بود افرین✨🙂

  • افرین افرین 😉👌👌👌 تو تستم گفتی بیام تستت رو بخونم ، منم با کمال میل قبول کردمستی 😁 خب مقدمه بسه بعدیو بگذار

    • سلام.
      ممنونم از شما😊😀😉

  • سلام تستت خیلی خوب بود بچه ها تست منم حل کنید رو نام کاربریم بزنید میاد

    • سلام.
      این تست نبود داستان بود.
      بله من داستان شما رو انجام دادم و نظر هم دادم خوب بود ادامه بدین‌👍

  • داستان خوبی بود آفرین ولی خیلی میگفتی که......که....... بیشتر صفحه ها بودن که ولی ادامه بده.

    • سلام.
      ممنونم از اینکه داستانمو خوندی.
      بله حتما قسمت بعد رو طولانی تر مینویسم.
      خب حرفمو پس میگیرم، اگر ۳۰نفر تستم رو انجام بدن بعدی رو میزارم، پــــس به امید اینکه اون ۳۰ نفر هم بخونن و هم نظر بدن.

    • ❤❤

  • خوب هست ولی عالی عالی نیست پس تلاش کن بهتر بنویسی❤ موفق میشی منتظر باش👍

    • سلام. بله حتما دفعه ی بعد برای نوشتنش بیشتر تلاش خواهم کرد و طولانی تر خواهد بود. ممنونم از اینکه نظر دادید.

  • سلام من همونیم که تو داستانم( سرزمین جادویی) نظر دادی گفتی بخون داستانمو
    داستانت عالییییییی هست قسمت بعدی رو هم بزار😃

    • سلام.ممنونم این قسمت چهار روز در بررسی بوده ولی به لطف تستچی بالاخره منتشر شد.
      اگر تعداد کسایی که داستان رو انجام دادن زیاد بشه و نظر ها هم مثبت و زیاد باشه میزارم اگر ۵۰یا۶۰مرتبه انجام شد و نظر ها مثبت بود بعدی رو میزارم.
      لطفاً نظر بدید قسمت بعد قراره طولانی تر بشه و هیجانی و کلی اتفاق،پس این داستان رو بخونین و لذت ببرید و نظر بدید ، ممنون.
      تستچی ممنون که گذاشتی پس از سال ها البته😂😂😂😂😂نظرمو هم ببر.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.