6 سال پیش 10 اسلاید 2,922 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • محیا هستم ۱۲ سالمه و عاشق فیلم های جادویی و جادو طبیعت هستم💜💜

  • 🙂
    ملورین هستم 12ساله

  • عاشق جادوی سیاه هستم ولی اگه روزی لیاقت این جادو رو داشته باشم میخوام اون رو در راه درست و به جا استفاده کنم...

  • معلومه که عاشق جادو هستی!
    دنبای جادو به داشتن همچین عاشقانی افتخار میکنه!
    یه نظر بده بشناسمت ???

    وای ممنونم
    عالی بود
    و اینکه تو تست گفتی جادو وجود ندارد غلطه جادو وجود داره ولی اگه خدا بخواد بهت میده

    • باهات موافقم 🤝👍

  • من میگم جادو فرازمینی ها معجزه گرها و... همشون وجود دارن دنیا بی انتهاست اینکه چنین چیزهایی وجود نداشته باشته غیر منطقیه من میگم قبلا ها جادو وجود داشته و روش استفاده ازش فراموش شده و بنطر من تنها چیزی که غیر ممکنه خود غیز ممکنه جادو هست و اگه نخوای نمیبینیش

  • عالی دنیا ی جا دو به من افتخار پیکنه

  • خوب بود بهم گفت بانوی جادو هستی!ولی فکر کنم واقعا قدرت داشته باشم ها:/چون مثلا یه چیزی رو میبینم انگار قبلا هم دیدمش شایدم حس ششمم قوی باشه0_0

  • 490 امتیاز، نتیجه تست من:
    معلومه که عاشق جادو هستی!
    دنیای جادو به داشتن همچین عاشقانی افتخار میکنه!
    یه نظر بده بشناسمت!
    مرسی تستت جالب بود❤

  • تست خوبی بود👌عاشق جادویی

  • خوب بود عالی😍به من گفتی بانوی جادو👌🏻👌🏻👌🏻
    من ثمین هستم یازده سالمه تست های من رو هم بخون

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.