یه توضیح بدم که من اصلا کلاس نقاشی نرفتم و اصلا نقاشی کشیدن تو خون منه😁 خب ببینشون،خوشت اومد لایک کن:)
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یه توضیح بدم که من اصلا کلاس نقاشی نرفتم و اصلا نقاشی کشیدن تو خون منه😁 خب ببینشون،خوشت اومد لایک کن:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اسلاید سوم و آخریه خیلی عالی بودن💟💟حتما ادامه بده👍
تلنبدتیعیدپیسموسین
خودت نکشیدیشون:/
اولی و دومی و تو نت پیدا نکردم😐🖐بقیه همه تو پینترست بود🤣💔
بقيرو ننميدونم ولي اخريرو خودت نكشيدي:)
عالی بودن ولی چهارمیرو یا خیلی عالی از روش کشیدی یا اینکه اصلا مال خودت نبود💕
چهارمی و شیشمی و سومی رو تو گوگل دیدم😐
بعضیاشونو تو اینترنت دیدم 😐😐
خا از ت ایترنت نیگاه کرده کشیده
امضاهات تو هر کدوم متفاوته چرا؟ به نظر میاد خیلی وقته طراحی میکنی بقیه کاراتم بزار
اگه خودت کشیدی که ۴ و ۶ عالین
خب رو ۶ شک دارم یکم
اگه این سبک واقعا از خودته بقیه طراحیاتم بزار
آره من چندتا امضادارم:)
ممنون که خوشت اومد💝💞
عجیبه
عالیییی بودن فقط یه سوال چرا بعضیاش چشم و دهن و دماغ نداشتن
مدل نقاشی مینیاتور بهش میگن:)💞