ناظر ترو خدا قبول کن چیزی نداره
علامت ا/ت + علامت مامان ا/ت &) + چرا یونگی میتونه یه ایدل باشه ولی من نه ؟ اشکال نداره بگو من که میدونم یونگیو بیشتر از من دوست داری & شبیه بچه ۵ ساله ها حرف نزن + مامان این ارزوی منه میخوام ایدل باشم من واقعا هیچ علاقه ای به وکیل شدن ندارم & بسه دیگه ( با داد ) برو تو اتاقت فردا امتحان داری (نویسنده: چطور دلت میاد سرش داد بزنی) رفتی تو اتاقت و درو محکم بستی ذهنت خالی شده بود دیگه نمیتونستی تحمل کنی یه کاغذ مچاله شده از توی کشوت پیدا کردیو روش نوشتی ( من میرم و ایدل می شم بهت ثابت می کنم که میتونم) منتظر موندی مامانت بخوابه و از خونه فرار کردی ( پرش زمانی به فردا صبح) & ا/ت بیا صبحونه بخور٬ ا/ت ؟ ا/ت؟ رفتش تو اتاقت دید که نیستی یادداشت رو دید و خوندش اشکاش از روی گونه اش سرازیر شد و زنگ زد به برادرت یونگی (عکس تو)
( علامت یونگی - ) - سلام ٱما چیزی شده سر ضبط موزیک ویدیو ام مامانت همه چی رو برای یونگی تعریف کرد - نگران نباش مامان احتمالا رفته به یکی از کمپانی هایی که میشناسم پیداش میکنم (۳ سال بعد ) مراسم گرفته بودن برای معرفی گرل گروپ جدید فوراور ( اسم بهتری به ذهنم نیومد) ایدل های دیگه اونحا بودن تا تشویقتون کنن خیلی استری داشتی گروه ۴ نفره بوده تو میا لیا لیسا یکی یکی وارد استیج شدن تو اخرین نفر رفتی مجری معرفیت کرد و تو رفتی به استیج از دید یونگی = داشتن گرل گروپ رو معذفی میکردن که یهو گفتن مین ا/ت چشمام چهار تا شد خواهرم بود ! بعد ۳ سال داشتم میدیدمش اون تونسته بود بعد اجرا سریع به پشت صحنه دوییدم ذعضا که تعجب کره بودن دنبالم اومدن داد زدم ا/ت از دید ا/ت= یکی بلند صدام کرد و دیدم یونگیه + اوپااا - ا/ت کجت بودی میدونی چقدر نگرانت شدیم + ببخشید تهیونگ : صبر کن صبر کن اینحا چه خبره اینا قرار میذارن؟ - یااااا این خواهر کوچیکمه میا: چییییی ؟؟
بچه ها ببخشید کم بود تازه شروع کردم اگه حمایت کنید ادامه می دم مرسی
......
......
میخواستم بقیش رو بنویسم ولی حمایت کم بود
جهت خالی نموندن کامنت
بک میدم.
پستمو لایک کنین 3 پستتون لایکه (فقط یه دونست )*
بچه ها من معرفی هم گذاشتم ولی ناظر قبول نکرد اینجا میگم فعلا
تا دوباره بزارم
ا/ت یه دختر خجالتیه که خواهر کوچیک یونگیه ۱۸ سالشه و برادرش یونگی ۲۳ سالشه