5 سال پیش 9 اسلاید 425 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (138)
  • شارمین من هنوز منتظرتم

  • هعی ۱۰ ماه گذشت ولی نیومدی😐💔

  • شارمین کجاااااااایی دقیقا کجاااااایی 😭؟ دیگه ۱۰ ماه گذشت😱

  • هی هفت ماه شد هر روز به پروفایلت سرمیزنم شاید برگشتی

  • پنج ماه شد
    چه زود میگذره
    من دو تا داستان خوب می خوندم هر دو وسط داستان ادامه ندادن
    خب نمی خواید ادامه بدید اصلا نسازید 😭

  • شارمین بیا دیگع

  • بیا دیگه شهریور هم شد

  • میدونم کاردارید و سرتون شلوغه اما من داستان های قشنگ خیلی هارو خوندم و نصفه تو اوج داستان دیگه ادامه ندادن یا شروع نکنید یا اگر شروع میکنید تا آخر ادامه بدید تا طرفدارا هم سرکار نباشن

  • داداش آرمین داداش حسین داداش امیر حسین داداش علیرضا داداش محمد و بقیه که برام کامنت میزاشتی خداحافظ🥺💔😭
    ممکنه برگردم نمیدونم اما اگه بخوام دوباره بیام الان نه مرداد اگر خدا بخواد😣
    موفق باشید بای

    • باشه خداحافظ😉❤️

    • 🥺😞

    • تستچی مث قدیم نیس دیگه
      تستچی خراب شد😞

    • مواظب خودت باش

    • شارمین هیچ چیز ارزش اینو نداره که تستچی رو ول کنی 😞 من خودم مرداد کرونا گرفتم اما امیدم رو از دست ندادم 🙂 دو سه ماهی نبودم اما الان با انرژی برگشتم و دارم ادامه ی داستانم رو مینویسم 😄 فقط خواستم بگم که الکی ادای حال بدا رو در نیار ❤💙

  • سلام بچه ها🥺دلم براتون یه ذره شده😭😢بچه ها من دیگه نمیتونم داستان بنویسم
    خیلی دوستیه خوبی داشتیم
    من تنها بودم اما شما برام هم خواهر بودید هم برادر
    دلم میخواد بازم بیام😢
    اما نمیدونم کی
    راستش دیگه داستان رو ادامه نمیدم
    کار زیاد دارم و واقعا خسته شدم از داستان مجازی نوشتن
    الان وسط نگارش داستانیم که میخوام چاپ کنم
    خیلی دلم براتون تنگ میشه
    شاید مرداد یا شهریور برگشتم پیشتون کیوت های من
    خداحافظ😢😢😢😢😢
    خدافظ
    آجی هستی که دلم برات یه ذره شده آجی مهدیه و همه کسایی که برام کامنت میزاشتی

    • باشه خداحافظ😉❤️

    • چرا آخه خیلی خوب بود نصفه کاره ولش نکن حداقل یکم دیگه بنویس تموم شه
      خیلی خوب بودن داستانات 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.