درود🎀🌷 نویسنده های عزیز اگه ایرادی داشتم خوشحال میشم بگید بهم🌿 و واقعا زحمت کشیدم لایق یک لایک هستم 🌌 ممنون⭐🌊
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود🎀🌷 نویسنده های عزیز اگه ایرادی داشتم خوشحال میشم بگید بهم🌿 و واقعا زحمت کشیدم لایق یک لایک هستم 🌌 ممنون⭐🌊
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
الان گوریه میکنم😭
این حس کاملا قابل درکه..
درود💫
ببخشید اون موقع که دنبال کرده بودی ندیده بودم..
الان دنبالت کردم اگه خواستی دنبال کن🫂
فقط اگه منو لایق میدونی که نظر اصلاحی بدم،"تنها راه من آرزو کردنش بود"بهتره،چون خودش که نمیشنوه در حالی که بنویسیم"تنها راه من ارزو کردنت است".
یه نکته ی دیگه هم هست،به جای کلمات محاوره ای مثل "همش"،میتونی از "همه اش"استفاده کنی؛به خاطر اینکه ادبی تر باشه.
خسته نباشی،عالی بود
ممنون بابت نظرت🌷
زیبایی!
عالی بود🥲
ممنون🌷
از عالی بهتر بود
قشنگ بود:)
فقط یه سری غلط املایی داشتی
مهمانی*
لباس های باز "و" بدن نما*
درخور*
غیر از این کارت عالی بود
هعی کیبردم یه ذره رو مخه
متاسفم🌿🌷
واییی چقدهههه قشنگگ بودد 🥹🍓
بغض کردمم😥🎀
عیبیی نداشتتتت🥲
ممنون🌿🌷
زیبااا😭
مثل خودت عزیزم🌷🎀
🤍
زیبا بود
فقط یک نقص داره و ممکنه اشتباه تایپی باشه
او همیشه لباس هایی می پوشید که درخور یک بانوی اشراف زاده بود( میپوشید.)
دیگه نیازی به آوردن مجدد میپوشید نیست
اوه 🌷
متاسفم🌿