توییت از میراکلس لندن
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
توییت از میراکلس لندن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام مایل به فرند؟ بیا پیوی
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسییی 😭😭💗
عالییییی>>>>>>>>
داستانت چیشد؟
پارت بعد؟
پارت بعدی داستان چیشد؟
غم واقعا ینی اینکه گرافیک جدید واقعا زشته:)
خیلی الکی فانتزی و بی کیفیته
مخصوصا مرینت/لیدی باگ خیلی بد کشیدن💔🙃💔
خیلییی
منننننن نمیخوام گرافیک عوض بشه💔🥲
منممم
پرفکت بود و عالیییییییییی❤️🍀🎀😍
مرسییییی🥲💗
تو رو خدا بنویس من دوتا اکانت عوض کردم تو هنوز داستانتو ننوشتی چرااااااااااااا؟
😭😭😭😭😭😭😭 چشمم