سلام💖 در ادامه یک تئوری از میراکلس را مشاهده خواهید کرد
خوب چیزی که احتمالا متوجهش شدید اینه که داستان های مارک و ناتانیل توی فصل ها و قسمت های بعد واقعا اتفاق افتادن
مثلا توی یکی از قسمت ها توی داستانشون نشون دادن که آدرین توی یک قلعه زندانیه و اژدها از اون قلعه محافظت میکنه و مرینت به اعنوان شوالیه میره و اونو نجات میده و توی قسمت آخر فصل ۵ این اتفاق واقعا میوفته (یکم متفاوت تر ولی بازم داستان کلی یکی بود)
پس شاید بشه با دقت کردن به داستان های مارک و ناتانیل ادامه داستان میراکلس رو پیش بینی کرد توی اسلاید بعد همین کارو میکنیم ⬅️⬅️⬅️
توی قسمت ۱۵ فصل ۶ دیدیم مارک یک پایان برای داستان ۲ شوالیه نقاب دار نوشت پایان به این صورت بود که اون دو شوالیه نقاب هاشونو برمیدارن و بی خیال قدرت هاشون میشن
اما آخر اون قسمت ناتانیل یک پایان دیگه پیشنهاد داد و مارک هم با اون پایان موافق بود ولی اون پایان توی اون قسمت نشون داده نشد یعنی ما ندیدیم ناتانیل چه پایانی رو پیشنهاد داده
ولی حداقلش اینه که فهمیدیم در نهایت کشف هویت باعث تموم شدن داستان نمیشه یا اگرم بشه اون پایان باز میمونه(لیدی باگ و کت نوار و تمام اعضای گروهشون به کارشون ادامه میدن ) یا اصلا بعد کشف هویت پایانی اتفاق نمیوفته و حتی شاید باعث بشه اتفاقات عادی با اتفاقات میراکلسی ترکیب بشه (به هرحال اینه همش تئوری) مطعصفانه یا خوشبختانه هیچکس نمیتونه جرمی و توماس رو پیش بینی کنه
ولی حداقلش اینه که فهمیدیم در نهایت کشف هویت باعث تموم شدن داستان نمیشه یا اگرم بشه اون پایان باز میمونه(لیدی باگ و کت نوار و تمام اعضای گروهشون به کارشون ادامه میدن ) یا اصلا بعد کشف حویت پایانی اتفاق نمیوفته و حتی شاید باعث بشه اتفاقات عادی با اتفاقات میراکلسی ترکیب بشه (به هرحال اینه همش تئوری) مطعصفانه یا خوشبختانه هیچکس نمیتونه جرمی و توماس رو پیش بینی کنه
عالی یعنی ممکنه در نهایت کشف هویت بشه و میراکلس ها برای همیشه از بین برن و کوامی ها آزاد بشن اینم یه تعوریه
پست جدید هورا
تئوری نیست،عوامل از عمد یسری نکتهها قرار میدن و داستانای مارک و ناتانیلم یکی از همین نکتههاست که بگن خود این قهرمانا دارن زندگیشونو "پیشبینی" میکنن،نمیدونم منظورو رسوندم یا نه ولی خب...
راجب قسمت ۱۵ اون هیچ ربطی به بقیه قهرمانا نداشت،راجب خود مارک/نات بود که دقیقا همون اتفاقای تو کمیکشون واسه رابطشون افتاد و آخرش اونام مثل کمیکشون هویت همو فهمیدن(و پایان پیشنهادی نات همین نگه داشتن قدرتا بود) و دلیل اصلی مخالفت مادر نات خود به تصویر کشیدن اینجور رابطهها بود نه کمیک'-(اگه دقت کنید کمیکه بیlعه)
حاجی پشمام دقتتو قربووو