3 سال پیش 4 اسلاید 89 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • در اس یک میبل خمیازه میکشههه

  • آخرش جای تموم کردی که خیلی حساس بود مارو گذاشتی تو آب نمک 😭
    پارت 3 رو هم زود بزار 👍❤️

  • اوکی ببخشید میپرسم از بیل یا میبل یا..،کی

    • هرکی همه هستن میخوام اسلایداش زیاد باشه

    • خب اوکی
      سوالم از میبل:آرزو داشتی ی خواهر داشته باشی؟
      دیپر:چرا خودکارتو میجویی؟😂
      وندی:چرا به دیپر توجه نمیکنیی🥲🥲🤝🏻
      بیل سایفر: چرا شبیه چیپسی و مغزت کار نمیکنه؟🥲
      و از استنلی:چرا پول دوس داری🥲😂

    • اوکییییی

  • سلام شما که گفتی سوال بپرسم تو کدوم پست بپرسم؟♡

  • داش چرا میبل سرطان داره😵

    • برای پایاننن لازمهههه

    • نمیتونم گیر بدم چون منم یه نویسندم😂

    • درک میکنی آفریننن🙂👌🤣

    • منم میخوام پارت یکه یه داستانم رو بزارم که نصفه ولش کردم

    • بزار اولین کامش خودم میشممم

    • دمت گرم

      داش یه سئوال بپرسم

    • بپرس

    • نگهبان ابی رو خوندی که
      به نظرت ریبوتش کنم و از همون استفاده کنم و یه داستانی با همون و حال هوا بنویسم یا کلا یه دنیای دیگه بسازم که شبیه به نگهبان ابیه؟

    • من کلا با تغیر مشکلل دارم ترجیح میدم ادامه همون باشه و پایان نگهبان آبی خیلی باز بوددددد

    • منم از ادامه خوشم میاد
      پس ادامش میدم

  • کاملا منطقه که تو گروه پیام بدم بهت گفتم من با شما تماس تصویری

    اوضاع خیلی خیطه🤣👌

  • کاملا منطقیه
    کیبوردم ادامه نمیدهههههههه
    ای بابا
    راستی داستانت خیلی قشنگههه

  • میتونم یه سوال بپرسممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.