3 سال پیش 6 اسلاید 183 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • برای نهم به دهمیا هم بذار😉

    • دیگه زمان زیادی به شروع مدرسه نمونده و وقت نیست ولی یه سری نکته کوچولو میگم بت:
      شما یکم کارتون سخت تره
      چون بقیه چیز هایی رو خوندن که شما نخوندین ولی با همه ی این چیز ها اصلا نباید تسلیم شی.
      باید سعی کنی ولی این یه سعی فوق‌العاده با ارزشه .
      سعی کن چند تا دوست مهربون پیدا کنی که تو درسا کمکت کنن.
      برات آرزوی بهترین ها رو دارم❤️

    • منظورت نفهمیدم مگه من تو درسا مشکل دارم😐
      ما فقط باید علاوه بر چیزایی که تو آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بود درسای هشتم و نهم هم بخونیم🥲هنوز نمیدونم کدوم درسا ، باید بپرسم وقتی رفتم مدرسه

    • نه نگاه کن
      گفتم که اونایی که تو تیزهوشان بودن یه سری کتاب اضافه هم دارن .
      تو شاید ( من که از لحاظ درسی خبر ندارم چه کار می کنی ولی ) مطالب اون کتاب ها رو بلد نباشی و یکم مشکل بشه ولی در کل حله.

    • تو شخصی بهت پیام دادم
      برای اینکه اینجا زیاد شلوغ نشه گفت و گو رو تایید کن

    • اوکی👍🏻

  • بیشتر درمورد تیزهوشان بذار و مثلا بگو کدوم شایعات درسته کدوم غلط از کلاساش بیشتر بگو🙂از تفاوت شعبه هاش...
    البته اگه خودم سال بعد بیام میفهمم
    فالو و لایک کردم فالوم کن

  • من امسال میرم نهم سال بعد ورودی دارمممم
    هفتم نزدیک بود تیزهوشان قبول شم اگه دو سوال دیگه میزدم سرعت عملم کم بود وگرنه جوابا بلد بودم🤧

  • گرفتن معدل بالای ۱۶ سخته؟🥲

    • نه
      ولی کسایی که زیاد باهوش نیستن و شانسی اومدن درس های اونجا براشون سخت میشه و نمی تونن معدل بالای شونزده بگیرن
      البته هیچ درسی هم نباید زیر دوازده بگیری که این هم راحته
      ولی درس خوندنش یکم زیاد و سخته که میرزه

    • اهان مرسی🥺✨❤️

    • به علاوه درسای تیزهوشان خیلی سنگین تر از مدرسه عادیه وگرنه یدونه مورچه بندازی تو مدرسه عادی معلومه ۲۰ میشه.

    • الان دارم تیزهوشان درس میخونم. خیلی سخت نیست. معلومه وقتی تیزهوشانه درسا سنگین تره ولی جوری نیست که ادم کشته شه. کلا دبستان خیلی راحت تر بود الان چه تیزهوشان چه مدارس دیگه کلا برای کسایی که تازه اومدن هفتم سخته چون اشنایی نداریم خیلی.(نظر من البته)

    • هر سال سخت تر میشه 😂
      مثلا الان من هشتمم روزی هست که دوتا امتحان کتبی داریم ، دو تا شفاهی.
      تازه مدرسه تازه اولشه
      بعد درس های علومش کلا مال دبیرستانه
      ولی خب میشه باهاش کنار اومد

  • مک پارسال جر خوردم وای...امسال میرم هشتم ولی خیلی بد بود پارسال پیارسال.....🗿🤌💔

    • باهات موافقم
      همیشه تطابق با یک محیط ناشناخته سخته ولی از نظرم با چند تا دوست پایه می شه سریع تر پیش رفت

    • دقیقا*

  • اسم اون امتحان پایشه و بعضی اوقات هم نمره منفی نداره

    • بله اسم کاملش پایش عملکرد تحصیلی هست که اکثرا توش گند میزنن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.