3 سال پیش 6 اسلاید 64 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • عالی بوددد

  • چهارم، کوروش اگه مقبره ای هم داشته باشه باید وسایل زیادی درون مقبرش پیدا کنن از جمله شمشیر ،تیر کمان، جام شراب و ... از ابن جور چیزا اما در اون مقبره فقط یک فرش و یک نیمکت وجود داشته. پنجم، مقبره پادشاهان باید بزرگ باشه و اون آرامگاه اصلا بزرگ نبوده ، درب ورودیش ارتفاعش ۱.۵ متر بوده که ب سختی میشه ازش رد شد و کل اتاق فکر می‌کنم که، حدود ۶ متر بوده.

  • سلام!
    می خوام یه چنتا توضیح بدم درباره مقبره کوروش.
    اول اینکه اون مقبره ای که همه می‌شناسیمش آرامگاه کوروش نیست و در واقع مقبره کوروش هنوز نا پیداست. و دوم ، توی اون مقبره هیچ استخوانی از انسان پیدا نکردن و فقط ی استخوان سگ پیدا کردن. سوم کوروش ما میگیم‌ کوروش زر تشتی درسته؟
    زر تشت هم آتش و خورشید رو مقدس میدون. در اون دوره
    زرتشتی هایی که میمردن رو در یک مکان قیف مانند در زیر آفتاب میزاشتن تا خودش تجزیه بشه ، پس نتیجه میگیریم که کوروش نباید مقبره‌ای داشته باشه.

  • میگم کلاس هفتی؟همچیت قشنگ ازبخش تاریخ کتاب مطالعات اجتماعی کپی کردی اصلا خیلی مشخصه ولی تست خوبی بود

    • آره وقتی درسمون یه اینجا رسید با خودم گفتم که شاید تست مفیدی باشه واسه همین اومدم از رو کتاب نوشتم ولی بعضی جاهاشو از گوگل و سایت های معتبر پیدا کردم و دیدم کسی تو تستچی همچین تستیو نساخته واسه همین انگیزه ‌‌‌ام واسه ساختنش بیشتر شد.

    • اوهوم همسن منی پس وایده جالبی به سرت زده موفق باشی خیلی خوبه بررسی میکنی کسی نساخته افرین ازتست های تاریخی خوشم میاد ومعمولاویژه میشن

    • هوم ... والا من باید خودم درخواست بدم ویژه کنه 😂👒.
      ولی خوشحال شدم که هم سنیم.🤎

    • اره همچنین منم خوشحال شدم همسنیم جالبه راستی پسری یا دختر؟ تایپت چی؟من تایپم خیلی کمیابه کم پیدامیشه ازش وتستم راجبش زیادنمیسازن من تایپمESFJ-Aیاسفیر هست

    • عه این چیه بابا ، منو ILEUM تو یه کلاسیم ، مگه
      نه؟؟! ☺️هیهیییی😂🤦

    • همکلاسید؟جالبه واقعا

    • میگم چرا اسم دوستت یک بخشی ازروده کوچیکه؟(اسمش توی زیست شناسی خوندم)کلا خیلی اسمایی اینگلیسی میبنم یاد اعضای بدن میوفتم؟(راست معنی خاصی میده غیر عضو بدن؟]

    • خب میدونی ... وقتی رو ترجمه گوگل بزنی "اسما" به ک ره ای میشه ileum واسه همین منم اسممو اینجوری نوشتم ‌...

      راستی کیپاپری؟

    • اها جالبه حقیقتا زبان کره ای دنبال نمیکنم زیاد پس اسمت اسما هست؟وبه کره ای نوشتی درسته؟ اسمت قشنگه حقیقتا کیپاپر نیستم وشاید هیچوقت نشم ولی احترام خاص وزیادی براشون قائلم وباهیتراش هم مقابله میکنم(مخصوصابی تی اس)

  • بسیار عالی ولی چنتا جاش غلط بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.