درود ... چه خبرا ؟
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود ... چه خبرا ؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من یاد شخص نیفتادم یاد دیوار ماریا و رز و سینا افتادم🤡
خیلی خیلی منطقیم🤡
نتیجه لانگا بوددددددد عرررررررررررر
آرهههههههههههههه . بالاخره یک نفر که میشناسه لانگا رو و دوسش داره🥲🥹
اروین،میکاسا
منم همین فکر رو میکنم
اون لویده یا اروین؟ خیلیی شبیه اروینهಥ‿ಥ
منم دقیقا حس میکنم شبیه آروینه
یاد برتتتیهعلوردتت افتادم چرا لوید باید شبیهش باشه؟
بزار بزار دوباره ببینم .... نه نه واقعا یکم به برتسهادکتلتت شبیه
تستت عالیییی بود خسته نباشی💖💖💖
عیدت مبارک🎉🎈^^
خیلی ممنونم ❤
عید تو هم مبارک 😍
💖💖💖
مرسییی💖💖💖
😍😍😍😍
از وقتی با ایسایاما آشنا شدم نسبت به هرچی مرگه تو انیمه بی تفاوت شدم از بس زد همه رو کشت سادیسمی
هعییییی زندگیییییی
اصن تف تو روح ایساما -_- دوست داشت خودش یه مانگا میساخت مثل اسپای ایکس فمیلی و کسی رو هم نمی کشت
ای کاشدایسایاما یک مانگاکا اینجوری بودددد
لوید شبیه جان بود
یور شبیه میکاسا
جان این کامنت رو ببینه. جشن میگیره 😂
از پسر اسبی به جاسوس ج.ا.ذ.ا.ب.
تغییر ۱۸۰ درجه 🤣
این ۳۶۰ه نه ۱۸۰
نیکولو و میکاسا
آرههههه