2 روز پیش 32 اسلاید 167 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (7)
  • بشدت منتظرم که کافکا جان یک عدد عقل پیدا کنه و اینقدر داستان درست نکنه و ما بلاخره به یک آرامش برسیم😀

  • من الان کلا دارم گیج میشم. انگار انیمه و مانگا دارن یه داستان جداگانه رو میگن. اصلا مانگا فصل ۱ تا ۵ خیلی با انیمه‌اش فرق میکرد.
    الان فقط میتونم منتظر فصل ۶ انیمه باشم ببینم چی میشه😅😅

  • دست بزنید واسه مریم

  • imageUouo
    آفلاین

    در حال نگاه کردن به آتسوشی چون یه دفعه‌ای گنگش رفت بالا......

  • imageUouo
    آفلاین

    عرـ
    کافکا من اگه فقط تو رو ببینم ......کافکا.......خدارو شکر زودتر به فکر این روز ها بودم اسمشو تو دفترچه م.رگ نوشتم.......

  • این داداشمون (آتسوشی) داره میجنگه بعد به فکر پدر مزدشه-

  • دوباره که خوندم یه چیزی توی مغزم اومد
    یعنی ممکنه که فئودور بخاطر منطق (تقریبا مثل ایتاچی) مجبور به این کار ها شده باشه و خودش واقعا نخواد اینکار ها رو انجام بده؟
    مثلا اگه موهبت دار ها زنده بمونن بعد از یه مدت اتفاقی برای همه و جهان بیوفته که باعث نابودی یا همچین چیزی بشه؟
    یا کلا هر چیزی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.