چپتر 128 خدمت شما🖖 لایک کنید که عمو فئودور پخ پ- نه چیزه هیچی🤡
32 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چپتر 128 خدمت شما🖖 لایک کنید که عمو فئودور پخ پ- نه چیزه هیچی🤡
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بشدت منتظرم که کافکا جان یک عدد عقل پیدا کنه و اینقدر داستان درست نکنه و ما بلاخره به یک آرامش برسیم😀
من الان کلا دارم گیج میشم. انگار انیمه و مانگا دارن یه داستان جداگانه رو میگن. اصلا مانگا فصل ۱ تا ۵ خیلی با انیمهاش فرق میکرد.
الان فقط میتونم منتظر فصل ۶ انیمه باشم ببینم چی میشه😅😅
دست بزنید واسه مریم
در حال نگاه کردن به آتسوشی چون یه دفعهای گنگش رفت بالا......
عرـ
کافکا من اگه فقط تو رو ببینم ......کافکا.......خدارو شکر زودتر به فکر این روز ها بودم اسمشو تو دفترچه م.رگ نوشتم.......
این داداشمون (آتسوشی) داره میجنگه بعد به فکر پدر مزدشه-
دوباره که خوندم یه چیزی توی مغزم اومد
یعنی ممکنه که فئودور بخاطر منطق (تقریبا مثل ایتاچی) مجبور به این کار ها شده باشه و خودش واقعا نخواد اینکار ها رو انجام بده؟
مثلا اگه موهبت دار ها زنده بمونن بعد از یه مدت اتفاقی برای همه و جهان بیوفته که باعث نابودی یا همچین چیزی بشه؟
یا کلا هر چیزی