3 سال پیش 9 اسلاید 158 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (73)
  • لطفا کامنت هم بزارین. واقعا باید بدونم خوشتون اومده یا نه ♡

  • هی ;تولدت‌مبارک‌))با‌آرزوی‌بهترین‌ها.

  • هادس

  • درود ممد نظرسنجی کنسرتمو پاک کردههه🥺🥺😔😔😔💔💔💔و تماام زحماتم پودر شد....... امتیاز کنسرتو بهت برمیگردونم💔💔💔💔💔💔💔

    • اوم . ناامید نشو دوباره تلاش کن ❤️نه نمی‌خواد . برای خودت باشه عزیزم ❤️🫂

    • no

    • ❤️

  • ولی دیونوسوس ی جاذاب لنتیه اینجا جدا از شغل ایزدیش😂😂💔

    • بگو فقط من روش ک.ر.ا.ش نزدم 😂

    • خودم روش کرا.ش. زدم لامصب خیلی لاوه😂💔

    • چرا من روی اون ... آهههههه😂😂😂

    • جوونترین ایزد المپ عه دیگه🤭✌🏻

    • جونننننننن😂 من چم شده ...
      دیونیسوس از المپ : ( پوزخند میزند)

    • ازون پوزخندای جذاب:😏
      آپولو وقتی صحنه را میبیند: هوی هوی واسا ببینم
      دیونوسوس: اینا عا..شقمن😏
      آپولو: پشمک نخور هیشکی زن تو نمیشه 😂

    • آپولو : اینا عا..شق منن
      من : این پشمک از کجا پیداش شد
      آپولو : آه بانوی من ...
      من : بهم دست بزنی میدم کروکودیل‌ها بخو..رنت
      دیونیسوس: گفتم که 😏
      آپولو:😐

    • دیونوسوس: هن؟ نگا میکنی؟ راس میگم دیگ بپرس😏
      آپولو: ب ج.ان زئوس اگ بزارم ز.ن تو شن
      من: دماغتت 😱 ز.ن کی
      آپولو: دیدیییییی نمیخواد ز.ن تو شهههه😃دیونوسوس: خودش گف من جذابم😐
      من: من گوجه خوردمم😔💔
      آپولو:😐😏دمت گرم زد*ی تو ده*نش🤝🏻
      من:😐💔
      دیونوسوس: 😒

    • من : دیونیسوس جان آپولو جان مگه ما گفتیم می‌خوایم ز.ن.ت شیم ؟؛😐
      آپولو : اما نمیتونی در برابر ج.ذابیت من مقاومت کنی ( در حال گرفتن ژست های ج.ذاب) 🥰
      دیونیسوس: آه من بهترم ( در حال گرفتن ژست های ج.ذاب ) 😘
      من : 😐😐

  • اینجا زئوس آرس هرمس😂

  • درود بر تو!
    خوبی دلاور؟!

  • سلام من تونی استارک هستم(مثلا😅)
    من دارم گروه اونجرز رو از کاربرای تستچی جمع میکنم وقتی کامل شد جای یه لوکی تو تیم ما خالیه تو اون ارباب شرارت ما میشی؟

    • حتما میشممممممممم چرا نشمممممم ... من لوکی میشمممم( وی به شدت ذوق کرده)😁😂

    • خب عالیه شرایط لوکی شدن اینه که یه تست بسازی که توش عکس کاراکترت لوکی رو بزاری و خودتو معرفی کنی و راجب گروه اونجرز توضیح بدی👏

    • اممم باشه فقط یکم طول می کشه

  • عالی بودد🤍
    چ

    • ممنونم 😁😄

    • میگم که زبون کره ای بلدی؟

    • نه ... چرا می پرسی؟

    • هیچی هیچی فقط تو انتخاب اسمت دقت کن😂 اسمتو گذاشتی لوسیفر نمیگی یکی تو بیوگرافیش به کره ای بهت فحش بده😂💔

    • به من که فح*ش نمیده... به اون لوسیفر اصلیه فح*ش میده 🤣🤣🤣

  • من برم ی ایده تست یادم اومد عکس جمع کنم🌚💔
    میبینمت همزاد🦋

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.