3 سال پیش 4 اسلاید 2,145 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • هعی ینی ما XSXXها چیزی حالیمون نمیشه جوری که رتبه آخریم؟🐒..
    باشه ولی ب منی که ISFP ام برخورد🗿💔..

    • فکر کنم برا این میگن که ان ها متفکر و خلاقند

  • گودت در دستانintp💀🤝🏻

  • رده‌سوم‌جیزز

  • ولی پاتریک هم ای ان تی پی هست😂
    فکر کنم ترکیبی از شرلوک و پاتریکم😂
    توی ریاضی و درس مثل پاتریک عمل میکنم ولی توی چیزایی مثل فلسفه و تئوری و این جور چیزا مثل شرلوک😂

    • من قبول ندارم پاتریک intp باشه چون بیشتر به esfpمیخوره باب اسفنجی هم قبول ندارم adfj باشه به enfp میخوره

  • جیییییییغ intp
    با هوش کی بودم منننننننننننننننننننن

  • رتبه‌دوم؛

  • رتبه اول😐🤝👌

  • INTP هستم و ایکیوم ۱۴۶ عه جذاب بود من چرا دارم اینطوری حرف میزنم ؟

  • رتبه سه

  • بنده intp هستم و مسائل ریاضی رو هم سریع یاد میگیرم و سریع حل میکنم و علاقه زیادی به حل مسئله دارم:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.