لایک کنی فردا نمیمیری😐😹♥
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک کنی فردا نمیمیری😐😹♥
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ : من وقتی حدودا ۳ یا ۴ سالم بود یه خونه ی یک خوابه ی بزرگ داشتیم. یه شب تو تختم دراز کشیده بودم که بعدش خوابم برد . بعد یهو ساعت ۳ نصفه شب پاشدم دیدم انگار روحم از بدم جدا شده و من تو هوام . نمیتونستم تکون بخورم ولی بعد اینکه یکم از حالت خواب و بیداری در اومدم روی تختم بودم .هر شب تکرار میشد
همه رو میدونستم
یه بار ساعت 8عصر تنها بودم و خوابم برد بعد در زدن منم تو خواب و بیداری بودم درو. باز کردم گفتم وابییییی جنننننن دویدم تو اتاق بعد پتو رو از روسرم با ترس کشیدم گفتم جنه من هنوز 7 سالمه بعد فهمیدم بابامه😐😐
۷ سالته؟
نه 7سالم بود اشتباه نوشتم 13سالمعههه😐😐
اها
دومیش هم اینکه باز خواب بودم و حدودا 3 شب بود ک یه صدای نفس نفس زدن شنیدم که خیلی بلند بود خیلییییی
و از اون صدا بلند شدم جالب اینجاس که صدا از پشت سرم میومد😶😶😶
وای😕
بگم؟
اولیش اینکه خواب بودم بعد ساعت سه و اینای شب بود. حس میکردم انگار یچیزی نمیدونم میدیدم واقعا یا خواب بود. یه بچه ای به ی خط کش بزرگ پشت سرم بود وقتی خواب بودم و اون بچه این خط کشو کوبود پشت کمرم و من از درد پا شدم و واقعا درد داشتم 🤐
بچه کوچولو بود و موهای فر داشت؟
چون خودمم تو خواب و بیداری اونطوری دیدم🍂...
یا خدا😐
یکی دیگه م بگم این بیشترخنده داره:مادروبرادرم داخل اتاق بودن من تنهاتوی پذیرایی روی مبل ولوبودم وداشتم یه متن ترسناک درباره ی اج.نه میخوندم که یه دفعه درزدن!دروبازکردم دیدم بابامه، به خداوندی خداتاده دیقه هی میگفتم یاخدایاخدا😹😐
خخخ😂🙄
ج چ:شب توخونه تنهابودم دربالکنم بسته بود(خودم توی هال بودم)صدای بازشدن دربالکن اومد...بعدصدای قدم زدن توی راهرو...جرعت نکردم برم ببینم چیه...خداشاهده سکته کردم😐😐😂
وای :/
سلام لطفا تو نظرسنجی جدیدم شرکت کنید و تست جدیدمو لایک کنید ممنون میشم دوستان😘
اوکی