پارت سوم داستان زندگیم بچه ها اگه خوشتون اومد بفرستین برا بقیه تا همه بدونن وشکلات زندگی انقدر زیاد هست که به جشم نمیاد
گزارشگر خر است ناظر جونننن لطفا عمومی منتشر کن فداتتت
فرنیا: مامان من با مرگ داداشم شوخی نمیکنمممممم هق.... هق الان بیمارستان....... هستیم با بابا بیا هق..... هق مامان بابا تومد تا دیدمشون پریدم بقل بابام فرنیا: بابااااااا هق...... هق فربددددددد. بابام با بغض: شششش چیزی نمیشه اون قویههه. مامانم هم بغلم کرد چندی بعد..... ساعت 3 ظهر مامانم: فرنیا برو خونه. فرنیا: برم. چه کنم همش حزس بخورم که داداشم پیشم نیست. مامانم: بیت برو خونه مامان اذرت با عموت اینا از اهواز اومد گفت رسیدن دزفول برو. پیششون فرنیا: نمیرم در همین حین مامان اذر و عموم اومد دیگه حرفی نزدم تو بغل مامان اذر بودم که دکتر از اتاق عمل بیرون اومد. دکتر: متاسفم فربد رفت تو کما 😔 با این حرف دکتر پاهام سست شدن
فرنیا: کجاستتتتت دکتر: اروم باشین خانم. فرنیا: گفتم کجاستتتتتتت دکتر: icu وقتی گفت کجاست عین دیوونه ها میدویدم تا اتاق icu تو اتاق پیش داداشم بودم صورتش سفید شده بود لباش خشک بود گریم شدت گرفت: هق..... هق...... چرا با من اینکارو میکنی؟...... هق... هق با لبخند تلخ گفتم منتظرت میمونم و بعد از اتاق زدم بیرون یه دفعه کلی چشم دیدم که نگام میکردن. دوتا مامان بزرگم. دوتا بابابزرگم. عمم. 3تا عموم. زن عموم و مامان اذر مامانم و بابام. دوتا داییم. و زنداییم. و اریا. داییم تو بچه داشت که کوچیک بودن و ازشون بدم میومد اونا نیومده بودن رها هم خب کوچیک بود نیومد. کیانا دختر اون عموم هم نیومده بود. در کل کلی گشم داشت نگام میکرد که یه دفعه اریا پرید بغلم
از زبان اریا: بغلش کردم و با اشاره گفتم دنبالمون نیان رفتم تو محوطه بیمارستان دست فرنیا هم تو دستم بود تو محوطه بودیم که زد زیر گره و نشستیم رو نیمکت و بغلش کردم همش تو بغلم هق میزد منم هقم گرفت هق زدم از زبان فرنیا دیگه تحول اونجا برام سنگین بود که گفتم: اریا میخوام برم خونه.......
دیگه خسته شدمممم
ناظر جون عمومی منتشر کن مرسیییییی گزارشگر خر است
سلام کیوتم🍓
ما داریم یه گروه جدید تشکیل میدیم به اسم 🆁🅾🅲🅺🅴🆃 🅿🆄🅽🅲🅷 راکت پانچ و اسم فندومش 🄱🅁🄰🅅🄴 برایو که اعضاش فقط دخترن🍊
و تعداد اعضا 6 نفره☕
5 عضو گروه پیدا شده به 1 نفر دیگه نیازه☁
اگه میخای عضو بشی برو به نظرسنجیمون به اسم [LOU] و بیو بده و بگو میخوای عضو بشی 🧊
چرا پارتت اتقد کمه :(
بیشتر بزارم؟
ارههههه
هرچقدر می تونی بیشتر کن
باشههههت
مرسییییی
تست اخرممم به 100 بازید برسونید بک میدم. 🌜☁
باششش
ععععررررررررررررررررررررر