برو پایین فرزندم 😐 ( ناظر جان لطفا منتشر کن چیز بدی نداره دستت گل و گلستان 🙏🏻 🤍 )
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
برو پایین فرزندم 😐 ( ناظر جان لطفا منتشر کن چیز بدی نداره دستت گل و گلستان 🙏🏻 🤍 )
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تو کلاس ما 2 نفر آرمی هست با بنده میشه 3 با هم میشینیم حرف میزنیم
🤗😅
ما کل کلاسمون ارمیه هر زنگ بساطی داریم😂😔
عالی
سلام لاولی خوبی؟💘
من تو مراسم ماما شرکت کردم میشه رای بدی به من 😉
برو به 💫TPOP🦋 و به
لیسا(کمپانی SD)🩰
رای بده 😉
تست لایک شد 💕🍀
کلی سوپرایز تو راه هست مرسی🐥😉
عععع ماهم با اهنگ بی تی اس زنگ آخر کلاس رو به دیسکو تبدیل میکنیم😅😐
واووووو
و اینکهسلام لاولی خوبی؟💘
من تو مراسم ماما شرکت کردم میشه رای بدی به من 😉
برو به 💫TPOP🦋 و به
لیسا(کمپانی SD)🩰
رای بده 😉
تست لایک شد 💕🍀
کلی سوپرایز تو راه هست مرسی🐥😉
با اسلاید 10 کاملا موافقم
قبل اسلاید 11 لایک کردم