4 سال پیش 5 اسلاید 451 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (58)
  • اگه برنامه رو از دست دادید اشکال نداره منوتو سه شنبه هم تکرار میکنه ساعت۱۵:۲۰ دقیقه

  • آنیونگ کیوتی 💜💫
    من تازه واردم 🥺🤞🏻
    ممنون میشم فالوم کنی 💜💎 ____________________________________
    ساری بابت تبلیغ 🥺🧋

  • دیشب برای سحری پاشدم دیدم
    خاک بر سر گرمی هیچ موقع لیاقت پسرا رو نداره و نخواهد داشت

    • دقیقا اصن لیاقتشونو نداره🙂

    • چقدر اون اجرای کتشون باحال بود
      انقدر ذوق کردم که کوک که خوب شده امیدوارم دیگه اعضا مریض نشن

    • اوهوممم🌙

    • سلینا و آریانا هم همینطور :)
      با بی تی اس کاری ندارم اما آریانا واقعا لیاقت بهترین آلبوم رو داشت =/💔
      گرمی کلا لیاقت نداره

  • فالویی بفالو

  • چی کی چی شد؟🗿
    کی برد اصن؟😐
    (وی هیچی نمیداند😐☕)

    • دیشب گرمی بود
      بی تی اس نبرد🥺
      بیلی آیلیش و دوجا کت و اولیویا رودریگو و.....
      بردن
      گرمی لیاقت بی تی اسو نداره

    • نه...
      بیلی هم نبرد :)
      دوجا کت و اولیویا 💔
      سلینا و اریانا و بی تی اس چیزی نبردن :)

    • نامزد که شد...😐
      بنظرم باید بیلی و بی تی اس میبردن اولیویا هم خوبه ها ولی خب نه به اندازه این دوتا :)

  • امسالم نشد هعیی

  • امسال هم‌پسرا نبردن
    گرمی لیاقت پسرا رو نداشت‌

    • آرع نداره اصن
      ولی ما همیشه همجا برنده ایم🖤💜

    • نگرفتن گرمی رو من خوام برد

    • گرمی بی لیاقته ولش کن ، ولی اگه گرمی ادم بودا خودم خفش میکردم خود خودم ، البته با شما قشنگ اینقدر میزدیمش تا خون بالا بیاره 😫😫😫

    • گرمی کلا همه ارتیست های خوب رو نادیده گرفت... =/
      سلینا و بی تی اس و آریانا و جاستین.... :)💔

    • دقیقا

  • من ساعت چهاار صبح بلند شدم تا شیش داشتم از منو تو میدیدم ولی بعد رفتم مدرسه الانم داره حرص میخورم ببینم تکرار نداره 😐💔🥲😑😭

    • منم مث تو دقیقا
      آخرشم پسرا نبردن😭😐
      بعدش اومدن لایو

    • من تا صبح بیدار بودم

    • لایو من لایوو ندیدم صدقه سرم اون موقع فک کنم تو کلاس اجتماعی بودم 💔🥲😑

  • یعنی ۴ ظهر امروز میاد تکرارش؟؟؟

  • منی که هیچ کدومشونو ندیدم🗿💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.