4 سال پیش 6 اسلاید 31 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (68)
  • کلا شخصیت مانترا فراموش شد تو همه داستانا😀

    • نه بابا ما غل*ط کنیم شمارو فراموش کنیم😍😍😍😍😍😘
      نوشتم که😔😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚

    • اختیار دارید استاد

    • قربونتتت😍😍😍😍😚😚😚😚😚

  • زیبا و د.ر.د.ن.ا.ک ☺💔

    • بلههه دردناک بود بسیار😔😔

    • خب چرا دردناک توشتی
      بزنمتتتتتت😐

    • خبر نداری که پرنس اسلیترینی از این بسیار دردناک تره😔ینی یه برنامه هایی برای اون دارم که جنگی برای تو در برابر اون هیچی نیس😔😂😂😂😂در کل کرمم نمیزاره یه داستانو شاد تموم کنم😔😂😂😂😂😂💚💚💚💚💚💚

    • آره بابا اینجوری پیش بره هیچکی اسم بچشو فرد نمیزاره.میگه هرکی فرد بوده میمیره😂😂😂😂

    • استغفرالله 😐

    • 😐مگه مر...ض دارییی

    • 😐مگه مر...ض دارییی

      بله متاسفانه✋😔✌😂

    • 😐😐 پس منم داستانو نمی نویسم

    • نه به جون خودم شاد تموم میکنم تو بنوییییسسسسس😐😂😂😂😂😂

    • نه دیگه تموم شد .

    • نهههههه اگه بدونی چقد برنامه دارپ که پایانشو شاد کنم😃اصن از بچه هاشم میخوام بزارم😃😂😂😂😂😂😂

  • ¡-¡ اشک*
    هعییییییی جک، تانکی، ریموس، دابی، فرد، اسنیپ و .... م.ر.د.ن :")
    وی میره داخل اشکاش غرق شه*

    • هعععییییی چگدرررر گمگین😯😔😔😔😢

  • کاش مال منم منتشر بشه🙂

    • خداکنهههههه ینیییی فعلااااااا فقط آرزوم منتشر شدنشه😢😢😢😢😭😭😭😭😭

  • های کیوت میشه بری تو مراسم ماما کاربر "•ᏦᎾᎾᏦ" به Xsnow رای بدی؟ 🥺🌧🍓اگه رای دادی بگو فالوت کنم عانجلم🥺🌧🍓
    _میجو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.