4 سال پیش 6 اسلاید 312 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (62)
  • هی هیون تی یا همون اسم واقیعت( اسم واقیعت رو نگفتم گفتم شاید دوست نداشه باشی) چرا نمیزاری ها چرا هم اینو هم پرنسس سرخ رو ها الان دلم میخواد بیام ملودی زخمیت کنما 😤😤😤😤

  • بشه بدی بودم مامانی بام قهله؟ 😭😭

    • کی گفته ؟

  • تو ک نیسی..سایکا ک رف..کی هو عم رف..مینسوعم رف))*
    دلم برا همتون..گذشته خیلی تنگ شده هرجا که هسید بدونید روسا هچوقت فراموشتون نمیکنه

    • قرار‌ نیست فراموشت کنیم...من گفتم هر از گاهی سر میزنم (:

    • عزیزم برگشتم

    • خوش‌برگشتی‌زیبا

  • عاجی هستی...هعی ک چقد دلم برات تنگه...توی این دوسال خیلی بهم خوشگذشت...خوشحال بودم و خندیدم ...‌ ولی الان وقت رفتن شده...خیلی دوست دارم...دلم برات تنگ میشه...بهتون سر میزنم ولی فعالیت نه ....خاطرات قشنگی باهم ساختیم ...زندگی قشنگی داشته باشی...خدافظ (:

    • دیگه داستان نمیذارم....و راستش حوصله تستچی ندارم ... سر میزنم ولی کم

  • مامانییییییی کوجایییی

  • هعی خدا من هنوزم منتظر پارت بعد هستما😐🤌🏻

  • باورت میشه هنوز امیدوارم داستانات بیان
    چرا نمیان🥺

    • می‌خوام ادامه بدم

  • بلاخره اومدی🥺

  • عاجی چرا با سایکا یهو غیبت زده ؟ کجایی تو دختر ؟

  • عاجی کجایی تو ؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.