4 سال پیش 4 اسلاید 128 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (48)
  • ایشالا خوب میشی بخور آویشن خیلی خوبه
    ج چ:۴ بار

  • من هر چی میگم یه چی یادم میاد زعفران هم دم کن بخور
    سیبم خیلی بخور (خواهرم قبل خودم گرفته بود سیب زیاد میخورد)

  • من سال پیش کرونا گرفتم ،هفته پیشم امیکرون 😹💔
    نترس هیچی نمیشه،مایعات زیاد بخور،اگه گلوت درد میکنه اب نمک غرغره کن،چیزای مضر و روغنی مثل چیپس،پفک و ‌.. نخور،دمنوش هم تاثیر داره،استراحت کن،اب هویج،اب پرتقال مصرف کن
    امیدوارم خوب شی لاب :)

    • قرقره *
      خو معلومه بدبخت قاطی میکنه :/

    • میسی لاویی اره میکنم ولی سختههههه

  • امیدوارم خوب بشی

  • من تاحالا کرونا نگرفتم🤪🤪🤪

  • نگران نباش من دو بار گرفتم هفته اول یکم سخته و تا دم مرگ میری/: ولی بعدش خوب میشی (: ♡♡♡
    فقط سوپ و غذاهای مفید زیاد بخور 🖇💜

  • منم چند هفته پیش اومیکرون گرفتم ولی نترس شدتش خیلی کمه و فقط ممکنه کسل باشی یا علاعمی مث آبریزش بینی داشته باشی چیزی نیست زود خوب میشی🌚💜

  • زودتر خوب میشی امید خودتو از دست نده[:



    آنیونگ[:🎈

    این کامنت یح تبلیغ نیس🐣💕

    ما •FN• هصتیم[:
    اک من پ.ر.ی.د و همه ایدل هامو از دصت دادم•-•

    اگح دوصت داری و علاقت هص تو •FN• ما اویدیشن بدح^^💕

    مجبوری هم نیص🐣🎈

    جای دیگه ای هم عایدل،مدل،بازیگر باشی مشکلی نیص[:🐣

    هم عایدل,مدل,بازیگر بوی و گرل میپذیریم^^🎈

    • فالویی بفالو💜

  • من که دارم میمیرم 😐💗

  • اولین باره کرونا میگیرم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.