4 سال پیش 12 اسلاید 617 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • شما بیش از حد خوب و مهربان هستید به خصوص اگر امتیازتان بالای ۴۰ باشد یعنی شما خودتان را قربانی دیگران میکنید. این سطح از مهربانی و خوبی باعث شکست و افسردگی در زندگی شخصی شما خواهد شد. بهتر است کمی در زندگیتان تعادل ایجاد کنید و اجازه ندهید از خوبی شما سواستفاده شود و در مقابل خوبی هایتان با قدرنشناسی روبرو شوید و احساس بی عدالتی داشته باشید. اگر به این رفتارتان ادامه دهید به احتال زیاد عزت نفستان کاهش پیدا خواهد کرد.
    امتیازم36

  • امتیاز ۳۲ – ۱۷

    شما انسان متعادل و خوبی هستید در عین حالی که به فکر کمک و دستگیری از دیگران هستید و هوای اطرافیان را دارید اجازه نمیدهید در حق شما بی عدالتی شود. شما فردی مسئولیت پذیر نسبت به خود و دیگران هستید و تا جایی که بتوانید به دیگران کمک می‌کنید.


    جوون😂😌

  • عااالی و درست 💝👌

  • درست هست
    همش درست هست

    امتیازم 31 شد

  • مجموع امتیاز شما33 امتیاز
    نتیجه تست
    امتیاز ۴۸ – ۳۳
    شما بیش از حد خوب و مهربان هستید به خصوص اگر امتیازتان بالای ۴۰ باشد یعنی شما خودتان را قربانی دیگران میکنید. این سطح از مهربانی و خوبی باعث شکست و افسردگی در زندگی شخصی شما خواهد شد. بهتر است کمی در زندگیتان تعادل ایجاد کنید و اجازه ندهید از خوبی شما سواستفاده شود و در مقابل خوبی هایتان با قدرنشناسی روبرو شوید و احساس بی عدالتی داشته باشید. اگر به این رفتارتان ادامه دهید به احتال زیاد عزت نفستان کاهش پیدا خواهد کرد

  • شما بیش از حد خوب و مهربان هستید به خصوص اگر امتیازتان بالای ۴۰ باشد یعنی شما خودتان را قربانی دیگران میکنید. این سطح از مهربانی و خوبی باعث شکست و افسردگی در زندگی شخصی شما خواهد شد. بهتر است کمی در زندگیتان تعادل ایجاد کنید و اجازه ندهید از خوبی شما سواستفاده شود و در مقابل خوبی هایتان با قدرنشناسی روبرو شوید و احساس بی عدالتی داشته باشید. اگر به این رفتارتان ادامه دهید به احتال زیاد عزت نفستان کاهش پیدا خواهد کرد.
    ۴۳ شدم 🤔

    • بهتره یکم تعادل ایجاد کنی این حدش دیگه زیادیه البته خودم 45 شدم😐😐

    • بیش از حد مهربونیم 😐❣️💘

  • بسیار عالی بود

  • فالویی بفالو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.