4 سال پیش 15 اسلاید 501 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • اولی که عکس تهیونک بود خیلی عالی بود البته بقیه هم همین طور

  • فالویی بفالووو

  • همه شون قشنگ بودن😍😍
    به علاوه پروفایل خودت😍😍خداییش عاشق پروفایلت شدم😍😍😻

    • ممون عزیزم پروفایل توهم خیلی قشنگه 😺 اجی میشی؟

    • ممنونم چشمات قشنگ میبینه😍😚
      حتما🤗
      شبنم ۱۶ سالمه🙂و تو؟

    • تینا 12

    • خوشبختم😍🤗

  • خیلی تاثیر گذار بود 😄😐😂

  • نکنین این کارو با من 🥺🥺🥵

    • 😂😂😂😂

    • جان من یه سوال... چرا الان انلاینی؟

    • بخدا خودمم نمیدونم 😐
      به همون دلیلی که خودت انلاین 😁

  • آيشششش الان فشارم ميوفتههههه😶🤤
    -----------------------------الوت--
    تستت عالى بود لايك شد♥️
    فالوت كردم فالوم ميكنى؟
    البته اگ خودت دوس دارى🙂

  • های‌بیب💫🦋
    مح‌پارک‌رزی‌هستم🙃🍓یه‌سولوییست‌تازه‌کار‌از‌کمپانی‌𝙿𝙹𝟻‌هستم🧸💞
    به‌فنام‌میگم‌کندی☁️🍭خوشحال‌میشم‌تو‌هم‌یه‌کندی‌بشی🥥💕
    صاری‌بابت‌تبلیغ‌تستت‌لایک‌شد‌اگه‌ناراحتی‌بگو‌بپاکم‌کیوتم^-^

    • والا من از این چیزا هیچی سر در نمیارم (خیلی صادقانه بودم)
      مشکلی نیس از این تبلیغات زیاد میزارن تو تیتای من 😐❤

  • آنیووو•-•من وسایل موزیک میفروشم•-•
    پیانو:🎹
    طبل:🥁
    طبل کوبه ای:🪘
    ساکسیفون:🎷🎺
    گیتار معمولی:🎻
    گیتار پیچیده:🎸
    ساز گیتار قدیمی:🪕
    و... مثل:🪗
    اولین وسایل موزیک فروش تستچی اسمش Karina.music هست•-•میخوای بیای اینجا؟پس فرصت رو از دست نده و بیا•-•

  • فقط عکس دومیههههه
    خدایی کره ای هم نشدیم تف

  • سلام کیوتم مدرسهElizaدوباره کارشو شروع کرده اگه دوس داشتی دانش آموز شو💖

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.